Ushbu maqolada bo‘lajak informatika o‘qituvchisini tayyorlashda
zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan foydalanish metodikasi hamda o‘z bilimini yuqori
darajada aniqlik bilan namoyish qilish imkonini beruvchi virtual modellarni yaratish
jarayonlaridan foydalanishning muhim jihatlari tahlil qilingan.
Ushbu maqolada bo‘lajak informatika o‘qituvchisini tayyorlashda
zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan foydalanish metodikasi hamda o‘z bilimini yuqori
darajada aniqlik bilan namoyish qilish imkonini beruvchi virtual modellarni yaratish
jarayonlaridan foydalanishning muhim jihatlari tahlil qilingan.
В данной статье анализируется методика использования
современных образовательных технологий в подготовке будущих учителей
информатики, а также важные аспекты использования процессов создания
виртуальных моделей, позволяющих им с высокой степенью точности
демонстрировать свои знания.
This article analyzes the methodology of using modern educational
technologies in training future computer science teachers, as well as important aspects
of using the processes of creating virtual models that allow them to demonstrate their
knowledge with a high degree of accuracy.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Farmanov S.U. | o'qituvchi | Navoiy innovatsiyalar universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Абдуразаков, М.М. Развитие компонентов профессиональной деятельности учителя информатики в контексте реализации компетентностного подхода в образовании / М.М. Абдуразаков // Информатика и образование. – 2014. – С. 75 – 78. |
2 | Allambergenova M.X. Informatikadan interaktiv o‘quv majmualar yaratish va ulardan ta’lim jarayonida foydalanish // Pedagogika fanlari nomzodi ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertasiya.– Toshkent, 2012. –117 b. |
3 | Aндреев, А. А. Учебно-методический комплекс для e-Learning : проблемы структуры и проектирования // Дистанционное и виртуальное обучение.-2007,-№ 6.-С.5-8. |
4 | Полат, Е. С. Теория и практика дистанционного обучения : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева; под ред. Е. С. Полат. - М. : Академия, 2004. - 416 с. |
5 | Роберт, И. В. Информатизация образования (педагогико-эргономический аспект) / И. В. Роберт. - М. : РАО, 2002. - 110 с. |
6 | Barmola K.C. Skinner’s programmed learning and Conventional teaching methods // Paper presented, National Seminar, 2019, Ishwar Saran PG College, University of Allahabad. |
7 | Lutfillayev M.H., Fayziyev M.A. Multimediyali elektron darsliklarda oʻqitish metodikasi // Uzluksiz ta’lim. –Toshkent, 2002. -№4. -B. 79-81. |
8 | Omonov A.A., Rasulov U.M. Raqamli ta’lim ishtirokchilari kompetentligi oshirish muammolari (2022). Pedagogs international research journal, 2(1), 150– 153. https://doi.org/10.5281/zenodo.5919934 |
9 | Tillayev A.I. Raqamli va axborot texnologiyalari fanini o‘qitishda multimedia dasturiy vositalaridan foydalanish. Academic Research in Educational Sciences, 4(4), (2023). P. 512–518. |
10 | Ruziyev R.A. Raqamlashtirilgan o‘quv jarayonida virtual ta’lim texnologiyalaridan foydalanish// |
11 | Mirsanov U.M. Talabalarni obyektga yo‘naltirilgan dasturlash tillariga oid kompetentligini shakllantirish // Elektron ta’lim. – Navoiy, 2020. – № 4. – B. 23-35. |