15

Ushbu  maqolada  bo‘lajak  informatika  o‘qituvchisini  tayyorlashda 
zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan foydalanish metodikasi hamda  o‘z bilimini yuqori 
darajada  aniqlik  bilan  namoyish  qilish  imkonini  beruvchi  virtual  modellarni  yaratish 
jarayonlaridan foydalanishning muhim jihatlari tahlil qilingan.

  • Read count 15
  • Date of publication 30-12-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages152-158
Ўзбек

Ushbu  maqolada  bo‘lajak  informatika  o‘qituvchisini  tayyorlashda 
zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan foydalanish metodikasi hamda  o‘z bilimini yuqori 
darajada  aniqlik  bilan  namoyish  qilish  imkonini  beruvchi  virtual  modellarni  yaratish 
jarayonlaridan foydalanishning muhim jihatlari tahlil qilingan.

Русский

В  данной  статье  анализируется  методика  использования 
современных  образовательных  технологий  в  подготовке  будущих  учителей 
информатики,  а  также  важные  аспекты  использования  процессов  создания 
виртуальных  моделей,  позволяющих  им  с  высокой  степенью  точности 
демонстрировать свои знания.

English

This  article  analyzes  the  methodology  of  using  modern  educational 
technologies in training future computer science teachers, as well as important aspects 
of using the processes of creating virtual models that allow them to demonstrate their 
knowledge with a high degree of accuracy.

Author name position Name of organisation
1 Farmanov S.U. o'qituvchi Navoiy innovatsiyalar universiteti
Name of reference
1 Абдуразаков, М.М. Развитие компонентов профессиональной деятельности учителя информатики в контексте реализации компетентностного подхода в образовании / М.М. Абдуразаков // Информатика и образование. – 2014. – С. 75 – 78.
2 Allambergenova M.X. Informatikadan interaktiv o‘quv majmualar yaratish va ulardan ta’lim jarayonida foydalanish // Pedagogika fanlari nomzodi ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertasiya.– Toshkent, 2012. –117 b.
3 Aндреев, А. А. Учебно-методический комплекс для e-Learning : проблемы структуры и проектирования // Дистанционное и виртуальное обучение.-2007,-№ 6.-С.5-8.
4 Полат, Е. С. Теория и практика дистанционного обучения : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева; под ред. Е. С. Полат. - М. : Академия, 2004. - 416 с.
5 Роберт, И. В. Информатизация образования (педагогико-эргономический аспект) / И. В. Роберт. - М. : РАО, 2002. - 110 с.
6 Barmola K.C. Skinner’s programmed learning and Conventional teaching methods // Paper presented, National Seminar, 2019, Ishwar Saran PG College, University of Allahabad.
7 Lutfillayev M.H., Fayziyev M.A. Multimediyali elektron darsliklarda oʻqitish metodikasi // Uzluksiz ta’lim. –Toshkent, 2002. -№4. -B. 79-81.
8 Omonov A.A., Rasulov U.M. Raqamli ta’lim ishtirokchilari kompetentligi oshirish muammolari (2022). Pedagogs international research journal, 2(1), 150– 153. https://doi.org/10.5281/zenodo.5919934
9 Tillayev A.I. Raqamli va axborot texnologiyalari fanini o‘qitishda multimedia dasturiy vositalaridan foydalanish. Academic Research in Educational Sciences, 4(4), (2023). P. 512–518.
10 Ruziyev R.A. Raqamlashtirilgan o‘quv jarayonida virtual ta’lim texnologiyalaridan foydalanish//
11 Mirsanov U.M. Talabalarni obyektga yo‘naltirilgan dasturlash tillariga oid kompetentligini shakllantirish // Elektron ta’lim. – Navoiy, 2020. – № 4. – B. 23-35.
Waiting