Ushbu maqolada talabalarning virtual ta’lim texnologiyalarni
loyihalashga oid kompetentligini rivojlantirish kasbiy faoliyati samaradorligi uchun
zarur boʻlgan kasbiy kompetensiyalarni takomillashtirishdagi muammoli yo‘nalish
jihatlari tahlil qilingan.
Ushbu maqolada talabalarning virtual ta’lim texnologiyalarni
loyihalashga oid kompetentligini rivojlantirish kasbiy faoliyati samaradorligi uchun
zarur boʻlgan kasbiy kompetensiyalarni takomillashtirishdagi muammoli yo‘nalish
jihatlari tahlil qilingan.
В статье анализируются проблемные аспекты
совершенствования профессиональных компетенций, необходимых для
эффективности профессиональной деятельности студентов по формированию у
них компетентности в проектировании виртуальных образовательных
технологий.
The article analyzes the problematic aspects of improving professional
competencies necessary for the effectiveness of students' professional activities in
developing their competence in designing virtual educational technologies.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Akramov F.H. | tadqiqotchi | Navoiy davlat unversiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Lutfillayev M.H., Fayziyev M.A. Multimediyali elektron darsliklarda oʻqitish metodikasi // Uzluksiz ta’lim. –Toshkent, 2002. -№4. -B. 79-81. |
2 | Omonov A.A., Rasulov U.M. Raqamli ta’lim ishtirokchilari kompetentligi oshirish muammolari (2022). Pedagogs international research journal, 2(1), 150–153. https://doi.org/10.5281/zenodo.5919934 |
3 | Mirsanov U.M. Principles to increase the effectiveness of teaching programming languages in higher education institutions // Monografia pokonferencyjna science, research, development #34. Paris, 2020. – P. 70-71. |
4 | Ruziev R.A.Information technologies in education: approaches and principles of designing electronic resources//Cientific-methodical journal "Teacher and continuous education". Nukus., №1, 2020. –P.111-117. |
5 | Соболева Ж.С. Теоретические предпосылки формирования понятий «цифровая грамотность» и «цифровая компетенция» // Актуальные проблемы филологии и методики преподавания иностранных языков. 2019. № 13. С. 110–114. |
6 | Соболева Ж.С. Теоретические предпосылки формирования понятий «цифровая грамотность» и «цифровая компетенция» // Актуальные проблемы филологии и методики преподавания иностранных языков. 2019. № 13. С. 110–114. |
7 | Токарева М.В. Цифровая компетенция или цифровая компетентность // Вестник Шадринского государственного педагогического университета. 2021. № 4 (52). С. 133–140. |
8 | Carretero S. DigComp 2.1: The Digital Competence Framework for Citizens with eight proficiency levels and examples of use / S. Carretero, R. Vuorikari, Y. Punie. Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2017. |
9 | Chouhan V.S. Understanding Competencies and Competency Modeling – A Literature Survey // IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM). 2014. Vol. 16. Iss. 1, ver. I (Jan.). Pp. 14–22. |
10 | Chouhan V.S. Understanding Competencies and Competency Modeling – A Literature Survey // IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM). 2014. Vol. 16. Iss. 1, ver. I (Jan.). Pp. 14–22. |