Usbu maqolada tamoyil tushunchasi va unga oid olimlarning
tadqiqotlarini tahlili keltirilgan. Shu bilan birga mazkur maqolada umumiy o‘rta ta’lim
maktablari o‘quv jarayonida uch o‘lchovli o‘quv vositalardan foydalanishda
tayaniladigan tamoyillar va ularning imkoniyatlari yoritilgan.
Usbu maqolada tamoyil tushunchasi va unga oid olimlarning
tadqiqotlarini tahlili keltirilgan. Shu bilan birga mazkur maqolada umumiy o‘rta ta’lim
maktablari o‘quv jarayonida uch o‘lchovli o‘quv vositalardan foydalanishda
tayaniladigan tamoyillar va ularning imkoniyatlari yoritilgan.
В статье представлен анализ концепции принципа и
исследований ученых, связанных с ним. В то же время в статье освещаются
принципы и возможности использования трехмерных образовательных средств в
образовательном процессе общеобразовательных школ.
The article presents an analysis of the concept of the principle and the
research of scientists associated with it. At the same time, the article highlights the
principles and possibilities of using three-dimensional educational tools in the
educational process of comprehensive schoolss.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Qulmurodov I.E. | o'qituvchi | Samarqand shahar 1-IDUM |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Лутфиллаев М.Ҳ. Олий таълим ўқув жараёнини такомиллаштиришда ахборот технологияларини интеграциялаш назарияси ва амалиёти (Информатика ва табиий фанлар мисолида) // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. –Тошкент, 2007. – 246 б. |
2 | Исaқулoв Т. М. “Инфoрмaтикa вa aхбoрoт тeхнoлoгиялaри” фaнидaн 3d фoрмaтли элeктрoн қўллaнмa ярaтиш вa фoйдaлaниш мeтoдикaси (5-синф мисoлидa) // Пeдaгoгикa фaнлaри бўйичa фaлсaфa дoктoри (PhD) диссeртaцияси aвтoрeфeрaти. – Тoшкeнт, 2022. – 49 б. |
3 | Миpcaнoв У.М.Умумий ўpтa тaълим мaктaблapидa мaтeмaтикaни aмaлий дacтуpлap ёpдaмидa ўқитиш caмapaдopлигини oшиpиш мeтoдикacи (5–6-cинфлap миcoлидa) // Пeдaгoгикa фaнлapи бўйичa фaлcaфa дoктopи (PhD) диccepтaцияcи. – Тoшкeнт, 2019. – 190 б. |
4 | Нopбeкoв A.O. Пeдaгoгикa oлий тaълим муaccacaлapидa кoмпьютep тaъминoти фaнини ўқитиш caмapaдopлигини oшиpиш мeтoдикacи // Пeдaгoгикa фaнлapи бўйичa фaлcaфa дoктopи (PhD) илмий дapaжacини oлиш учун тaйёpлaнгaн Диccepтaция. – Қapши, 2021. –171 б. |
5 | Бaхoдиpoвa У.Б. Микpoбиoлoгия фaнини ўқитишдa виpтуaл тaълим тeхнoлoгиялapидaн фoйдaлaниш мeтoдикacини тaкoмиллaштиpиш (Пeдaгoгикa oлий тaълим муaccacaлapи миcoлидa) // Пeдaгoгикa фaнлapи бўйичa фaлcaфa дoктopи (PhD) илмий дapaжacини oлиш учун тaйёpлaнгaн диccepтaция. – Қapши, 2020. – 156 б. |
6 | Хахонова Н.Н., Плахотя Т.В. Принципы построения системы внутреннего контроля в образовательных учреждениях // Вестник. – Адыгейского государственного университета. Серия 5: Экономика. – 2010. – № 2. – С. 130-138. |
7 | Серженко И.В. Дидактические принципы ДО // Инновации в образовании. 2006. – №2. – С.69-77. |
8 | Обрубова А. В. Формирование структурно-функциональной модели электронно-образовательного ресурса по искусствознанию в условиях вузовской подготовки педагога-художника // Дисс... на соиск. учен. степ, канд. пед. наук. – Санкт-Петербург, 2015. – 239 с. |
9 | Кострова О.Н. Формирование геометрических представлений младших школьников во внеурочной деятельности с использованием программных средств // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Ярославль, 2013. – 24 с. |
10 | Кострова О.Н. Формирование геометрических представлений младших школьников во внеурочной деятельности с использованием программных средств // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Ярославль, 2013. – 24 с. |
11 | Утебаев Т. Педагогика // Маърузалар матни. – Нукус, 2008. – 64б. |
12 | Карбозова Ж.Ж. Подготовка будущих учителей к проектированию электронных образовательных ресурсов // Дисс... на соиск. учен. степ, канд. пед. наук. – Душанбе, 2017. – 175-б. |
13 | Абдурахмонов Р.И. О некоторых вопросах определения сущности, содержания и предназначения дидактических принципов // file:///D:/Islom%20dissertatsiya/1.3.%20%D1%8F%D0%BD%D0%B3%D0%B8/1.pdf |