16

Usbu  maqolada   tamoyil  tushunchasi  va  unga  oid  olimlarning 
tadqiqotlarini tahlili keltirilgan. Shu bilan birga mazkur maqolada umumiy  o‘rta ta’lim 
maktablari  o‘quv  jarayonida  uch  o‘lchovli  o‘quv  vositalardan  foydalanishda 
tayaniladigan tamoyillar va ularning imkoniyatlari yoritilgan.

  • Read count 16
  • Date of publication 30-12-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages178-187
Ўзбек

Usbu  maqolada   tamoyil  tushunchasi  va  unga  oid  olimlarning 
tadqiqotlarini tahlili keltirilgan. Shu bilan birga mazkur maqolada umumiy  o‘rta ta’lim 
maktablari  o‘quv  jarayonida  uch  o‘lchovli  o‘quv  vositalardan  foydalanishda 
tayaniladigan tamoyillar va ularning imkoniyatlari yoritilgan.

Русский

В  статье  представлен  анализ  концепции  принципа  и 
исследований  ученых,  связанных  с  ним.  В  то  же  время  в  статье  освещаются 
принципы и возможности использования трехмерных образовательных средств в 
образовательном процессе общеобразовательных школ.

English

The article presents an analysis of the concept of the principle and the 
research  of  scientists  associated  with  it.  At  the  same  time,  the  article  highlights  the 
principles  and  possibilities  of  using  three-dimensional  educational  tools  in  the 
educational process of comprehensive schoolss.

Author name position Name of organisation
1 Qulmurodov I.E. o'qituvchi Samarqand shahar 1-IDUM
Name of reference
1 Лутфиллаев М.Ҳ. Олий таълим ўқув жараёнини такомиллаштиришда ахборот технологияларини интеграциялаш назарияси ва амалиёти (Информатика ва табиий фанлар мисолида) // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. –Тошкент, 2007. – 246 б.
2 Исaқулoв Т. М. “Инфoрмaтикa вa aхбoрoт тeхнoлoгиялaри” фaнидaн 3d фoрмaтли элeктрoн қўллaнмa ярaтиш вa фoйдaлaниш мeтoдикaси (5-синф мисoлидa) // Пeдaгoгикa фaнлaри бўйичa фaлсaфa дoктoри (PhD) диссeртaцияси aвтoрeфeрaти. – Тoшкeнт, 2022. – 49 б.
3 Миpcaнoв У.М.Умумий ўpтa тaълим мaктaблapидa мaтeмaтикaни aмaлий дacтуpлap ёpдaмидa ўқитиш caмapaдopлигини oшиpиш мeтoдикacи (5–6-cинфлap миcoлидa) // Пeдaгoгикa фaнлapи бўйичa фaлcaфa дoктopи (PhD) диccepтaцияcи. – Тoшкeнт, 2019. – 190 б.
4 Нopбeкoв A.O. Пeдaгoгикa oлий тaълим муaccacaлapидa кoмпьютep тaъминoти фaнини ўқитиш caмapaдopлигини oшиpиш мeтoдикacи // Пeдaгoгикa фaнлapи бўйичa фaлcaфa дoктopи (PhD) илмий дapaжacини oлиш учун тaйёpлaнгaн Диccepтaция. – Қapши, 2021. –171 б.
5 Бaхoдиpoвa У.Б. Микpoбиoлoгия фaнини ўқитишдa виpтуaл тaълим тeхнoлoгиялapидaн фoйдaлaниш мeтoдикacини тaкoмиллaштиpиш (Пeдaгoгикa oлий тaълим муaccacaлapи миcoлидa) // Пeдaгoгикa фaнлapи бўйичa фaлcaфa дoктopи (PhD) илмий дapaжacини oлиш учун тaйёpлaнгaн диccepтaция. – Қapши, 2020. – 156 б.
6 Хахонова Н.Н., Плахотя Т.В. Принципы построения системы внутреннего контроля в образовательных учреждениях // Вестник. – Адыгейского государственного университета. Серия 5: Экономика. – 2010. – № 2. – С. 130-138.
7 Серженко И.В. Дидактические принципы ДО // Инновации в образовании. 2006. – №2. – С.69-77.
8 Обрубова А. В. Формирование структурно-функциональной модели электронно-образовательного ресурса по искусствознанию в условиях вузовской подготовки педагога-художника // Дисс... на соиск. учен. степ, канд. пед. наук. – Санкт-Петербург, 2015. – 239 с.
9 Кострова О.Н. Формирование геометрических представлений младших школьников во внеурочной деятельности с использованием программных средств // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Ярославль, 2013. – 24 с.
10 Кострова О.Н. Формирование геометрических представлений младших школьников во внеурочной деятельности с использованием программных средств // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Ярославль, 2013. – 24 с.
11 Утебаев Т. Педагогика // Маърузалар матни. – Нукус, 2008. – 64б.
12 Карбозова Ж.Ж. Подготовка будущих учителей к проектированию электронных образовательных ресурсов // Дисс... на соиск. учен. степ, канд. пед. наук. – Душанбе, 2017. – 175-б.
13 Абдурахмонов Р.И. О некоторых вопросах определения сущности, содержания и предназначения дидактических принципов // file:///D:/Islom%20dissertatsiya/1.3.%20%D1%8F%D0%BD%D0%B3%D0%B8/1.pdf
Waiting