20

Ushbu  maqolada  umumiy  o‘rta  ta’lim  maktab  o‘quvchilarining 
bilimini  baholashda  “Assesment”  metodining  qo‘llanilishi,  qo‘llanilish  holatlari,  fizika 
fanidan modda tuzilishining molekulyar-kinetik nazariyasi mavzusida qo‘llanilish tartibi 
keltirilgan.

  • Read count 20
  • Date of publication 30-12-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages208-214
Ўзбек

Ushbu  maqolada  umumiy  o‘rta  ta’lim  maktab  o‘quvchilarining 
bilimini  baholashda  “Assesment”  metodining  qo‘llanilishi,  qo‘llanilish  holatlari,  fizika 
fanidan modda tuzilishining molekulyar-kinetik nazariyasi mavzusida qo‘llanilish tartibi 
keltirilgan.

Русский

В  данной  статье  рассматривается  использование  метода 
«Assesment»  при  изучении  науки  в  государственной  средней  школе,  методика  его 
применения,  а  также  обсуждение  его  использования  в  области  молекулярно-кинетической теории физики.

English

This article discusses the use of the “Assesment” method in the study of 
the science of public secondary school students, the methods of its use, and the discussion 
of its use in the context of the molecular-kinetic theory of physics physics.

Author name position Name of organisation
1 Usmonova S.T. doktarant Navoiy davlat unversiteti
Name of reference
1 O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2024 yil 6-maydagi 263-sonli qarori.
2 Muslimov N, Usmonbekova U va boshqalar. Innovatsion ta’lim texnologiyalari. Toshkent: 2015 y
3 Xojiyeva M.Y Shaxsni tavsiflovchi so‘z birikmalari va assesment metodi. //Oriental Renaissance:Innovative educational, natural and social scientific journal. –2021. B.124-128
4 Mamayusupova I. “O‘rta ta`lim maktablarida fizika fanini o‘qitishda inter faol metodlardan foydalanishning samarasi” //“Hozirgi zamon ta’lim va tarbiya tizimini rivojlantirishning dolzarb muammolari va yechimlari” mavzusidagi respublika ilmiy anjumani materiallari. –Qo‘qon: –2024. B. 212-214.
5 Ergashev, J., & Ravshanova, O. (2021). Maktabda fizika darslarida axborot-kommunikasiya texnologiyalaridan foydalanish. Физико-технологического образование, 6(6). извлечено от https://phystech.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/4193
6 Habibullayev P., Boydadayev A., Bahromov A., Suyarov K., Usarov J., Yuldasheva M. “Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinfi uchun darslik. – Toshkent: –2019. 92 b.
7 Имамов Э.З. Каримов Х.Н., Халилов C.C., Имамов А.Э. Будущее за обучением с активным процессом самообразования студентов. // “Science and innovation” international scientific journal. (ISSN: 2181-3337) 2022. –№ 5. -С. 479- 482.
8 (https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&us er=i5SoN TcAAAAJ&citation_for_view=i5SoNTcAAAAJ:YOwf2qJgpHMC)
9 Turdiqulov B.B., Nazirov O‘S., Karimov Yu.N.. // Atom va molekulalarning yorug‘likni yutishi va nurlanishi // UIF = 8.1 | SJIF = 5.685. 2022. –C. 1252-1258.
10 (https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&us er=HF__x JoAAAAJ&citation_for_view=HF__xJoAAAAJ:u5HHmVD_uO8C)
11 Имамов Э.З. Каримов Х.Н., Имамов А.Э.. // Янги Ўзбекистонда қайта тикланувчи энергия манбаларини жорий этиш билан боғлиқ муаммолар. // “Science and innovation” international scientific journal. (ISSN: 2181-3337) 2022. № 3. -С. 367-372. (https://cyberleninka.ru/article/n/yangi-zbekistondaaytatiklanuvchi-energiya-manbalarini-zhoriy-etish-bilan-bo-li-muammolar)
12 Imamov E.Z., Karimov Kh.N., Xalilov S.S., Imamov A.E. // The future belongs to learning with an active process of self-education of students // “Science and innovation” international scientific journal. Volume 1 Issue 5. 2022. -C. 479-482. (https://scientists.uz/view.php?id=1272)
Waiting