Ushbu maqolada ta’lim jarayonida raqamli texnologiyalarning
afzalliklari va ushbu sohaga oid olib borilgan olimlarning tadqiqotlari tahlil etilgan.
Shuningdek, “Tarbiya” fani o‘qituvchilarining uzluksiz kasbiy rivojlantirishda raqamli
texnologiyalarni didaktik imkoniyatlari keltirilgan.
Ushbu maqolada ta’lim jarayonida raqamli texnologiyalarning
afzalliklari va ushbu sohaga oid olib borilgan olimlarning tadqiqotlari tahlil etilgan.
Shuningdek, “Tarbiya” fani o‘qituvchilarining uzluksiz kasbiy rivojlantirishda raqamli
texnologiyalarni didaktik imkoniyatlari keltirilgan.
В данной статье анализируются преимущества цифровых
технологий в образовательном процессе и исследования ученых, занимающихся
этой областью. Также представлены дидактические возможности цифровых
технологий в непрерывном повышении квалификации преподавателей предмета
“Воспитание”.
This article analyzes the advantages of digital technologies in the
educational process and the research of scientists involved in this field. It also presents
the didactic possibilities of digital technologies in the continuous professional
development of teachers of the subject "Education".
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Jumanazarov S.S. | dotsent | A.Avloniy nomidagi pedagogik mahorat milliy instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Mirsanov U.M. Uzluksiz ta’lim tizimida dasturlash texnologiyalarini o‘qitish metodikasini takomillashtirish // Pedagogika fanlari doktori (DSc) ilmiy darajasini olish uchun tayyorlangan dissertatsiya. – Navoiy, 2023. – 332 b. |
2 | Абдуқодиров А.А, Пардаев А.Х. Масофали ўқитиш назарияси ва амалиёти // Монография. – Тошкент, 2009. –146 б. |
3 | Бeгимқулoв У.Ш. Пeдaгoгик тaълим жapaёнлapини aхбopoтлaштиpишни тaшкил этиш вa бoшқapиш нaзapияcи вa aмaлиёти. Пeдaгoгикa фaнлapи дoктopи илмий дapaжacини oлиш учун ёзилгaн диccepтaция. –Тoшкeнт,2007. – 280 б. |
4 | Лутфиллaeв М.Ҳ. Oлий тaълим ўқув жapaёнини тaкoмиллaштиpишдa aхбopoт тeхнoлoгиялapини интeгpaциялaш нaзapияcи вa aмaлиёти (Инфopмaтикa вa тaбиий фaнлap миcoлидa) // Пeдaгoгикa фaнлapи дoк тopи илмий дapaжacини oлиш учун ёзилгaн диccepтaция. –Тoшкeнт, 2007. – 246 б. |
5 | Элмуродов Ж.А. Умумий ўрта таълим муассасалари учун очиқ ахборот-таълим муҳитини яратиш ва жорий этиш методикасини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация. – Тошкент, 2021. – 152 б. |
6 | Суркова Н.Е. Методика разработки и использования цифровых образовательных ресурсов в системе дистанционного обучения в учреждении среднего профессионального образования // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Москва, 2007. – 25 с. |
7 | Воронина И. В. Методика использования электронных образовательных ресурсов как средства формирования коммуникативных умений у будущих учителей при изучении мультимедиа и интернет-технологий // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Волгоград, 2018. – 28 с. |
8 | Ивкина Л.М. Формирование методической готовности будущих учителей информатики в условиях образовательной платформы «мега-класс» // Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. Красноярск – 2017. – 145 c. |
9 | Снегурова В. И. Методическая система дистанционного обучения математике учащихся общеобразовательных школ // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – СПб, 2010. – 51 с. |
10 | Barker K. C. E-learning Quality Standards for Consumer Protection and Consumer Confidence: A Canadian Case Study in E-learning Quality Assurance // Educational Technology & Society. 2007. Vol. 10, – № 2. – P. 109-119. |
11 | Bixler B. A. 2008. The effects ofscaffolding student’s problem-solving process via question prompts on problem solving and intrinsic motivation in an online learning environment.PhD diss., The Pennsylvania State University, State College, Penn. |
12 | Luís M.S. A influência d o e- learning no capital humano. Estudo de caso para o universo dos estudantes d os palop na universidade aberta // Doutoramento em gestão Especialidade em Recursos Humanos Orientadora: Professora Doutora Maria do Rosário Alves Almeida . Coorientadora: Professora Doutora Teresa Paula Costa Azinheira Oliveira. Novembro 2014. – 510 p. |
13 | Xanbabayev H.I. Pedagogika yo‘nalishi talabalarining raqamli texnologiyalarga oid kompetentligini rivojlantirishning metodik asoslarini takomillashtirish // Pеdаgоgikа fаnlаri dоktоri (DSc) ilmiy dаrаjаsini оlish uchun yozilgan dissеrtаtsiyа. – Namangan, 2024. – 243 b. |
14 | Bekchonova Sh.B. «Pedagogikal design of distance learning processes in the elektronic information and educational environment of continuing education» // European research: innovation in science, education and technology / collection of scientific articles. lxiii international correspondence scientific and practical conference. London, United Kingdom, may 6-7, 2020. 79-83 p. |
15 | Қаршиева Д.Ў. “КВЕСТ” технологияси асосида мактаб ўқитувчиларининг дарсларни лойиҳалаш компетентлигини ривожлантириш (Узлуксиз касбий ривожлантириш тизими мисолида) // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун тайёрланган ДИССЕРТАЦИЯ. – Самарқанд-2022. – 148 б. |
16 | Огольцова Н.Н. Мультимедийные проекты как средство повышения квалификации педагогов // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Новокузнецк, 2007. – C.23. |
17 | Коваленко М.И. Методологические основы повышения квалификации школьных учителей и преподавателей педагогических колледжей и вузов коммуникационных технологий // Автореферат диссертации на соискание ученой степени доктора педагогических наук. – М., 2009. – С.39. старшего возраста в области информационных и |
18 | Ивашкина Т.А. Возможности и проблемные аспекты использования цифровых платформ в повышении квалификации педагогов профессионального образования // ISSN 1991-5497. Мир науки, культуры, образования. – № 2 (99) 2023. – C. 177-180. |
19 | Лысаков Н.Д., Лысакова Е.Н. Актуальные проблемы педагогики и повышение квалификации преподавателей. Высшее образование в России. 2021; Т. 30, –№ 5. – c.32-43 |