25

Ushbu  maqolada  ta’lim  jarayonida  raqamli  texnologiyalarning 
afzalliklari  va  ushbu  sohaga  oid  olib  borilgan  olimlarning  tadqiqotlari  tahlil  etilgan. 
Shuningdek,  “Tarbiya”  fani  o‘qituvchilarining  uzluksiz  kasbiy  rivojlantirishda  raqamli 
texnologiyalarni didaktik imkoniyatlari keltirilgan.

  • Read count 25
  • Date of publication 30-12-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages255-267
Ўзбек

Ushbu  maqolada  ta’lim  jarayonida  raqamli  texnologiyalarning 
afzalliklari  va  ushbu  sohaga  oid  olib  borilgan  olimlarning  tadqiqotlari  tahlil  etilgan. 
Shuningdek,  “Tarbiya”  fani  o‘qituvchilarining  uzluksiz  kasbiy  rivojlantirishda  raqamli 
texnologiyalarni didaktik imkoniyatlari keltirilgan.

Русский

В  данной  статье  анализируются  преимущества  цифровых 
технологий  в  образовательном  процессе  и  исследования  ученых,  занимающихся 
этой  областью.  Также  представлены  дидактические  возможности  цифровых 
технологий  в  непрерывном  повышении  квалификации  преподавателей  предмета 
“Воспитание”.

English

This  article  analyzes  the  advantages  of  digital  technologies  in  the 
educational process and the research of scientists involved in this field. It also presents 
the  didactic  possibilities  of  digital  technologies  in  the  continuous  professional 
development of teachers of the subject "Education".

Author name position Name of organisation
1 Jumanazarov S.S. dotsent A.Avloniy nomidagi pedagogik mahorat milliy instituti
Name of reference
1 Mirsanov U.M. Uzluksiz ta’lim tizimida dasturlash texnologiyalarini o‘qitish metodikasini takomillashtirish // Pedagogika fanlari doktori (DSc) ilmiy darajasini olish uchun tayyorlangan dissertatsiya. – Navoiy, 2023. – 332 b.
2 Абдуқодиров А.А, Пардаев А.Х. Масофали ўқитиш назарияси ва амалиёти // Монография. – Тошкент, 2009. –146 б.
3 Бeгимқулoв У.Ш. Пeдaгoгик тaълим жapaёнлapини aхбopoтлaштиpишни тaшкил этиш вa бoшқapиш нaзapияcи вa aмaлиёти. Пeдaгoгикa фaнлapи дoктopи илмий дapaжacини oлиш учун ёзилгaн диccepтaция. –Тoшкeнт,2007. – 280 б.
4 Лутфиллaeв М.Ҳ. Oлий тaълим ўқув жapaёнини тaкoмиллaштиpишдa aхбopoт тeхнoлoгиялapини интeгpaциялaш нaзapияcи вa aмaлиёти (Инфopмaтикa вa тaбиий фaнлap миcoлидa) // Пeдaгoгикa фaнлapи дoк тopи илмий дapaжacини oлиш учун ёзилгaн диccepтaция. –Тoшкeнт, 2007. – 246 б.
5 Элмуродов Ж.А. Умумий ўрта таълим муассасалари учун очиқ ахборот-таълим муҳитини яратиш ва жорий этиш методикасини такомиллаштириш // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация. – Тошкент, 2021. – 152 б.
6 Суркова Н.Е. Методика разработки и использования цифровых образовательных ресурсов в системе дистанционного обучения в учреждении среднего профессионального образования // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Москва, 2007. – 25 с.
7 Воронина И. В. Методика использования электронных образовательных ресурсов как средства формирования коммуникативных умений у будущих учителей при изучении мультимедиа и интернет-технологий // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Волгоград, 2018. – 28 с.
8 Ивкина Л.М. Формирование методической готовности будущих учителей информатики в условиях образовательной платформы «мега-класс» // Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. Красноярск – 2017. – 145 c.
9 Снегурова В. И. Методическая система дистанционного обучения математике учащихся общеобразовательных школ // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – СПб, 2010. – 51 с.
10 Barker K. C. E-learning Quality Standards for Consumer Protection and Consumer Confidence: A Canadian Case Study in E-learning Quality Assurance // Educational Technology & Society. 2007. Vol. 10, – № 2. – P. 109-119.
11 Bixler B. A. 2008. The effects ofscaffolding student’s problem-solving process via question prompts on problem solving and intrinsic motivation in an online learning environment.PhD diss., The Pennsylvania State University, State College, Penn.
12 Luís M.S. A influência d o e- learning no capital humano. Estudo de caso para o universo dos estudantes d os palop na universidade aberta // Doutoramento em gestão Especialidade em Recursos Humanos Orientadora: Professora Doutora Maria do Rosário Alves Almeida . Coorientadora: Professora Doutora Teresa Paula Costa Azinheira Oliveira. Novembro 2014. – 510 p.
13 Xanbabayev H.I. Pedagogika yo‘nalishi talabalarining raqamli texnologiyalarga oid kompetentligini rivojlantirishning metodik asoslarini takomillashtirish // Pеdаgоgikа fаnlаri dоktоri (DSc) ilmiy dаrаjаsini оlish uchun yozilgan dissеrtаtsiyа. – Namangan, 2024. – 243 b.
14 Bekchonova Sh.B. «Pedagogikal design of distance learning processes in the elektronic information and educational environment of continuing education» // European research: innovation in science, education and technology / collection of scientific articles. lxiii international correspondence scientific and practical conference. London, United Kingdom, may 6-7, 2020. 79-83 p.
15 Қаршиева Д.Ў. “КВЕСТ” технологияси асосида мактаб ўқитувчиларининг дарсларни лойиҳалаш компетентлигини ривожлантириш (Узлуксиз касбий ривожлантириш тизими мисолида) // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун тайёрланган ДИССЕРТАЦИЯ. – Самарқанд-2022. – 148 б.
16 Огольцова Н.Н. Мультимедийные проекты как средство повышения квалификации педагогов // Автореферат диссертации на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Новокузнецк, 2007. – C.23.
17 Коваленко М.И. Методологические основы повышения квалификации школьных учителей и преподавателей педагогических колледжей и вузов коммуникационных технологий // Автореферат диссертации на соискание ученой степени доктора педагогических наук. – М., 2009. – С.39. старшего возраста в области информационных и
18 Ивашкина Т.А. Возможности и проблемные аспекты использования цифровых платформ в повышении квалификации педагогов профессионального образования // ISSN 1991-5497. Мир науки, культуры, образования. – № 2 (99) 2023. – C. 177-180.
19 Лысаков Н.Д., Лысакова Е.Н. Актуальные проблемы педагогики и повышение квалификации преподавателей. Высшее образование в России. 2021; Т. 30, –№ 5. – c.32-43
Waiting