11

Ushbu maqola maktabgacha ta’limda innovatsion o‘quv texnologiyalarining qo‘llanilishi va ularning samarasi haqida so‘z yuritadi. Maqolada innovatsion texnologiyalarni ta’riflash, ularning ta’lim jarayoniga ta’siri, o‘quvchilarning rivojlanishiga qo‘shgan hissasi ko‘rib chiqiladi. Maktabgacha ta’limda multimedia, internet texnologiyalari, o‘yinlar va robototexnikani qo‘llash orqali o‘quvchilarning kognitiv va ijodiy ko‘nikmalarini rivojlantirish imkoniyatlari tahlil qilinadi. Innovatsion texnologiyalarning ta’lim jarayoniga kiritilishi o‘qituvchilarni malakasini oshirishga hamda ta’lim sifatini oshirishga yordam beradi. Maqolada shuningdek, innovatsion texnologiyalarni maktabgacha ta’limda kengroq joriy etishning istiqbollari va ularning kelajakdagi ta’lim tizimidagi roli muhokama qilinadi

  • Read count 11
  • Date of publication 05-01-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages93-96
Ўзбек

Ushbu maqola maktabgacha ta’limda innovatsion o‘quv texnologiyalarining qo‘llanilishi va ularning samarasi haqida so‘z yuritadi. Maqolada innovatsion texnologiyalarni ta’riflash, ularning ta’lim jarayoniga ta’siri, o‘quvchilarning rivojlanishiga qo‘shgan hissasi ko‘rib chiqiladi. Maktabgacha ta’limda multimedia, internet texnologiyalari, o‘yinlar va robototexnikani qo‘llash orqali o‘quvchilarning kognitiv va ijodiy ko‘nikmalarini rivojlantirish imkoniyatlari tahlil qilinadi. Innovatsion texnologiyalarning ta’lim jarayoniga kiritilishi o‘qituvchilarni malakasini oshirishga hamda ta’lim sifatini oshirishga yordam beradi. Maqolada shuningdek, innovatsion texnologiyalarni maktabgacha ta’limda kengroq joriy etishning istiqbollari va ularning kelajakdagi ta’lim tizimidagi roli muhokama qilinadi

Author name position Name of organisation
1 Jumaniyazova Z.R. dotsent Nukus innovatsion instituti
Name of reference
1 1.Абрамовских, Н. В. (2015). Педагогические технологии в дошкольном образовании: понятие и сущность.Концепт, (S17), 1-5.2.Новикова, Г. П. (2016). Перспективы эффективного развития инновационной деятельности в дошкольной образовательной организации в системе непрерывного образования. InИнновационная деятельность в дошкольном образовании(pp. 11-23).3.Шума, В. Н., & Котлова, С.И. (2016). Современные образовательные технологии как эффективное средство реализации стандарта дошкольного образования.Дошкольное образование: опыт, проблемы, перспективы развития, (1), 22-25. 4.Эшова, Д. Ш., & Ражабова, И. Х. (2019). Методы и средства внедрения инновационной педагогической технологии в систему дошкольного образования.Academy, (11 (50)), 31-33.5.Яковлева, Г. В., & Молчанов, С. Г. (2003). Педагогические условия повышения эффективности методической работы в инновационном дошкольном образовательном учреждении.
Waiting