24

ushbu maqolada mamlakatimiz turizmni rivojlantirish orqali iqtisodiy samaradorlikka erishish bo‘yicha ulkan salohiyatga ega ekanligiga alohida eʼtibor qaratilgan. Rossiya mintaqalarida, ayniqsa Shimoliy Kavkazda va Karachay-Cherkes Respublikasida togʻ-changʻi kurortlarini rivojlantirishda investitsiya resurslarini to‘plashning institutsional va iqtisodiy sharoitlari va mexanizmlarini nazariy asoslash va ishlab chiqish.

  • Read count 24
  • Date of publication 27-12-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages227-232
Ўзбек

ushbu maqolada mamlakatimiz turizmni rivojlantirish orqali iqtisodiy samaradorlikka erishish bo‘yicha ulkan salohiyatga ega ekanligiga alohida eʼtibor qaratilgan. Rossiya mintaqalarida, ayniqsa Shimoliy Kavkazda va Karachay-Cherkes Respublikasida togʻ-changʻi kurortlarini rivojlantirishda investitsiya resurslarini to‘plashning institutsional va iqtisodiy sharoitlari va mexanizmlarini nazariy asoslash va ishlab chiqish.

Русский

В данной статье акцентируется внимание на том, что наша страна имеет большой потенциал для достижения экономической эффективности за счет развития туризма. Теоретическое обоснование и разработка институционально экономических условий и механизмов развития горнолыжных курортов в регионах России, особенно на Северном Кавказе и в Карачаево-Черкесской Республике.

English

This article focuses on the fact that our country has a great potential to achieve economic efficiency through the development of tourism. Theoretical justification and development of institutional and economic conditions and mechanisms for the development of ski resorts in the regions of Russia, especially in the North Caucasus and the Republic of Karachay-Cherkessia.

Author name position Name of organisation
1 Xidirov A.D. - Samarqand davlat arxitektura qurilish universiteti
Name of reference
1 Тўхлиев И.С., Қудратов Ғ.Х., Пардаев М.Қ. (2010) Туризмни режалаштириш. Дарслик. Тошкент, «Иқтисодиёт-молия» нашриёти. -254 бет.
2 Винокуров М.А. (2004) Что такое туризм?/научная статья- www.dissercat.com Тишуков Ю.В. (2007) Потребитель на рынке туристических услуг. –Ростов-на-Дону: Феникс,. - 4 с.
3 Биржаков М.Б. (2003) Туристические услуги, работы, товары. –Москва–Санкт Петербург: Издательство «Невский фонд» – «Издательский дом Герда», С.108.
4 Александрова А.Ю. (2002) Международный туризм. Учебник. –М.: Аспект Пресс,. 470 с.
Waiting