27

Ушбу мақолада маркетинг бошқарувининг компаниянинг умумий бошкарув тизимиги мухим интегратциялашуви ўрганилган ва яхлит ёндашувнинг муҳимлиги таъкидланган, бунда маркетинг алохида функция эмас, балки ҳар бир бизнес қарори ва ҳаракатининг асосий жиҳати ҳисобланиши асосланган. Мақолада маркетинг бошқарувини амалга оширишнинг асосий боскичлари, жумладан, маркетинг нуктаи назарини шакллантириш, маркетингни стратегик мақсадларга мослаштириш, маълумотларга асосланган тушунчалардан фойдаланиш, мижозларга йўналтирилган маданиятни ривожлантириш ва маркетинг стратегияларини доимий равишда баҳолаш ва мослаштириш кўрсатилган.

  • Read count 27
  • Date of publication 27-12-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages334-340
Ўзбек

Ушбу мақолада маркетинг бошқарувининг компаниянинг умумий бошкарув тизимиги мухим интегратциялашуви ўрганилган ва яхлит ёндашувнинг муҳимлиги таъкидланган, бунда маркетинг алохида функция эмас, балки ҳар бир бизнес қарори ва ҳаракатининг асосий жиҳати ҳисобланиши асосланган. Мақолада маркетинг бошқарувини амалга оширишнинг асосий боскичлари, жумладан, маркетинг нуктаи назарини шакллантириш, маркетингни стратегик мақсадларга мослаштириш, маълумотларга асосланган тушунчалардан фойдаланиш, мижозларга йўналтирилган маданиятни ривожлантириш ва маркетинг стратегияларини доимий равишда баҳолаш ва мослаштириш кўрсатилган.

Русский

В данной статье рассматривается критическая интеграция управления маркетингом в общую систему управления компанией и подчеркивается важность целостного подхода, рассматривающего маркетинг не как отдельную функцию, а как ключевой аспект каждого бизнес-решения и действия. В статье описываются ключевые шаги по внедрению управления маркетингом, включая формулирование маркетинговой точки зрения, согласование маркетинга со стратегическими целями, использование информации, основанной на данных, развитие культуры, ориентированной на клиента, а также постоянную оценку и адаптацию маркетинговых стратегий.

English

This article examines the critical integration of marketing management into the overall management system of a company and emphasizes the importance of a holistic approach that views marketing not as a separate function but as a key aspect of every business decision and action. The article describes the key steps in implementing marketing management, including formulating a marketing vision, aligning marketing with strategic objectives, using data-driven information, developing a customer-centric culture, and continually evaluating and adapting marketing strategies.

Author name position Name of organisation
1 Maraimova U.I. - Андижон давлат университети,
Name of reference
1 Ikramov M.A., Mahkamova M.A., Samatov G‘.A. (2014) Menejment. O‘quv qo‘llanma. T.: Iqtisodiyot,– 53-54 betlar.
2 Гайдаенко Т.А. (2008) Маркетинговое управление. Учебник. – М.: Эксмо.– с. 76-78.
3 Шаповалов В.А. (2008) Управление маркетингом и маркетинговых анализ: Учебное пособие / В.А. Шаповалов. Ростов н/Д: Феникс,– с. 33-35.
4 Эргашходжаева Ш., Шарифхўжаев У. (2019) Маркетингни бошқариш: Даслик. Тошкент.: “IQTISODOYOT”, 462 б.
Waiting