27

Ушбу мақолада ободонлаштириш хизматларини кўрсатувчи субъектлар томонидан кўрсатилаётган хизматлар ҳажми ва унинг сифатига ёндашувларни тубдан қайта кўриб чиқиш масалаларига алоҳида эътибор қаратилган. Бу эса аҳолига ободонлаштириш хизматлари кўрсатиш тизими самарадорлигини ошириш ва бу орқали ушбу тизимда рақамлаштириш жараёнларини мавжуд ўзгаришларга мос ҳолда такомиллаштириш бўйича таклиф ва тавсиялар берилган.

  • Read count 27
  • Date of publication 27-12-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages347-350
Ўзбек

Ушбу мақолада ободонлаштириш хизматларини кўрсатувчи субъектлар томонидан кўрсатилаётган хизматлар ҳажми ва унинг сифатига ёндашувларни тубдан қайта кўриб чиқиш масалаларига алоҳида эътибор қаратилган. Бу эса аҳолига ободонлаштириш хизматлари кўрсатиш тизими самарадорлигини ошириш ва бу орқали ушбу тизимда рақамлаштириш жараёнларини мавжуд ўзгаришларга мос ҳолда такомиллаштириш бўйича таклиф ва тавсиялар берилган.

Русский

В данной статье особое внимание уделено вопросам радикального пересмотра подходов к объему и качеству услуг, оказываемых субъектами, оказывающими ландшафтные услуги. Таким образом, были даны предложения и рекомендации по повышению эффективности системы оказания оздоровительных услуг населению и тем самым совершенствованию процессов цифровизации в этой системе в соответствии с происходящими изменениями.

English

This article pays special attention to the issues of radical revision of approaches to the volume and quality of services provided by entities providing landscape services. Thus, proposals and recommendations were given to improve the efficiency of the system of providing health services to the population and thereby improve the digitalization processes in this system in accordance with the changes taking place.

Name of reference
1 Kholvoevich, H. J. (2022). Services In The Development Of The Network Of The Landscaping System. International journal of trends in business administration, 12(1).
2 Kholvoevich, H. J. (2023). The importance of the demand for landscaping services in economic development. Journal of Advanced Scientific Research (ISSN: 0976-9595), 3(6).
3 Mirzaev K. (2011) The market livestock service of the Republic Uzbekistan // Spanish journal of rural development University of Santiago de Compostela. Volume II, - No 2. Spain. - P. 97-106.
4 Mirzaev, D. K., & Janzakov, B. (2020). The determinants of international tourism (in the example of CIS countries). European Journal of Molecular & Clinical Medicine, 7(2), 1125-1133.
5 Mirzaev, K. (2011). Approaches and issues for developing livestock services in Uzbekistan. Perspectives of Innovations, Economics and Business, PIEB, 8(2), 23-25.
6 Ўзбек тилининг изоҳли луғати. А.Мадвалиев таҳрири остида (2006 2008) - www.ziyouz.uz. [online] Available at: https://ziyouz.uz/durdona-toplamlar/uzbek-tilining-izohli lugati
7 Даль В.И. (1882) Толковыий словарь великорусского языка. 2-е изд. М., 1882. Т. IV. С.512.
8 Котлер Ф. (2006) Маркетинг-менежмент // Экспресс-курс. 2-е изд. С.301.
9 Мирзаев Қ.Ж., (2013) Агросервис иқтисодиёти. Монография. Т. “Иқтисод-молия”. 13-бет.
10 Николайчук В.Е. (2005) Маркетинг и менеджмент услуг // Деловой сервис. Спб.: Питер, С.608.
Waiting