Мақолада туризмнинг инновацион ривожланиши шароитида содир бўлаётган ўзгаришларнинг туризм салоҳиятига таъсири, сифатли хизмат кўрсатиш негизида баҳолаш масалалари кўрилган бўлиб, туризмда туристик фаолиятни баҳолаш механизми ўрганилган. Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида туризм соҳаларининг инновацион ўзига хос хусусиятлари асосида туризмнинг мақбул ривожланишига эътибор қаратилган.
Мақолада туризмнинг инновацион ривожланиши шароитида содир бўлаётган ўзгаришларнинг туризм салоҳиятига таъсири, сифатли хизмат кўрсатиш негизида баҳолаш масалалари кўрилган бўлиб, туризмда туристик фаолиятни баҳолаш механизми ўрганилган. Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида туризм соҳаларининг инновацион ўзига хос хусусиятлари асосида туризмнинг мақбул ривожланишига эътибор қаратилган.
В статье исследовано влияние изменений, происходящих в условиях инновационного развития туризма, на туристический потенциал, вопросы оценки на основе качества обслуживания, а также механизм оценки туристской деятельности в туризме. В условиях модернизации экономики внимание уделяется оптимальному развитию туризма на основе инновационных характеристик туристической отрасли.
In the article, the impact of the changes taking place in the conditions of the innovative development of tourism on the potential of tourism, the issues of evaluation based on quality service, and the mechanism of evaluation of tourist activity in tourism were studied. In the conditions of modernization of the economy, attention is paid to the optimal development of tourism based on the innovative characteristics of the tourism industry.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Norbekov X.O. | - | Мирзо Улуғбек номидаги Ўзбекистон Миллий университетининг Жиззах филиали |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Абдурахмонов Қ.Х. (2013)-Менеджмент туризма: учебное пособие – Т. Филиал ФГБОУ ВПО “РЭУ им. Г.В.Плеханова” Ташкент, 248 с. |
2 | Азар В.И. (2003) Экономика и организция туризма – М.: Экономика, 322с. |
3 | Боголюбов В.С. (2005) Экономика туризма учеб.пособие для студ.высш. учеб.заведений-М. »Академия»,. – 192с. |
4 | Волков Ю.Ф. (2009) Гостиничный и туристический бизнес. – Ростов н/Д: Феникс,– 637 с. |
5 | Кабушкин Н.И. (2002) Менеджмент туризма - Минск.: Новое знание, 409 с. |
6 | Квартальнов В.А. (1999) Стратегический менеджмент в туризме: современный опыт управления. М.: Финансы и статистика. |
7 | Пардаев М.Қ., Атабаев Р. (2006) Туристик ресурсларни таҳлил қилиш ва баҳолаш Самарқанд. Самиси, 137б. |
8 | Тухлиев Н., Абдуллаева Т. (2006) Менеджмент и организация бизнеса в туризме Узбекистана. Т.: ЎзбекистонМиллий Энциклопедияси.- 367 с. |