32

Ushbu maqolada raqamli texnologiyalarning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodkorlik salohiyatini rivojlantirishga ta’siri o‘rganilgan. Raqamli vositalar yordamida o‘quvchilarning mustaqil fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish yo‘nalishlari tahlil qilingan. Ilmiy-tajriba ishlari asosida pedagogik jarayonda texnologiyalarning samarali qo‘llanilishi uchun tavsiyalar ishlab chiqilgan.

  • Read count 32
  • Date of publication 19-03-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages100-102
Ўзбек

Ushbu maqolada raqamli texnologiyalarning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodkorlik salohiyatini rivojlantirishga ta’siri o‘rganilgan. Raqamli vositalar yordamida o‘quvchilarning mustaqil fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish yo‘nalishlari tahlil qilingan. Ilmiy-tajriba ishlari asosida pedagogik jarayonda texnologiyalarning samarali qo‘llanilishi uchun tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Author name position Name of organisation
1 Kuchkorova N.B. O'qituvchi Shahrisabz davlat pedagogika instituti
Name of reference
1 1. Aslanova O. Boshlang’ich sinflarda tafakkur tezligini shakllantirish texnologiyasi. Monograyiya. Qarshi. Nasaf. -147 b.
2 2. Kuchkorova.N.B Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kreativlikni rag‘batlantirishning ahamiyati. New Renaissance. 2024. 769-b
3 3. Brill, J. M., & Galloway, C. (2007). Perils and promises: University instructors’ integration of technology in classroom-based practices. British Journal of Educational Technology. 38(1), 95-105.
4 4. Leising, J. (2013 January 30) The new script for teaching handwriting is no script at all. wsj.com Retrieved February 25th 2013
5 5. Roschelle, J., Pea, R., Hoadley, C., Gordin, D., & Means, B. (2000). Future of children,2024.
Waiting