Ushbu maqolada irodani ifodalovchi o'zbek maqollarining lingvodidaktik harakatlari o'rganilgan. va iroda, qat'iyat, o'zini tuta bilish kabi insoniy xususiyatlarni ifodalovchi maqollar ta'lim jarayonida til o'rgatish uchun qanday tahlil qilingan. Maqollarning semantik xususiyatlari, o'quvchilarda ma'naviy ong va mustahkam xarakterdagi roli ko'rib chiqadi.
Ushbu maqolada irodani ifodalovchi o'zbek maqollarining lingvodidaktik harakatlari o'rganilgan. va iroda, qat'iyat, o'zini tuta bilish kabi insoniy xususiyatlarni ifodalovchi maqollar ta'lim jarayonida til o'rgatish uchun qanday tahlil qilingan. Maqollarning semantik xususiyatlari, o'quvchilarda ma'naviy ong va mustahkam xarakterdagi roli ko'rib chiqadi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Xushanov A.O. | magistrant | Navoiy Davlat Universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1.Jo'raev, N. O'zbek maqollari va tahrir semantik xususiyatlari. –Toshkent: Fan, 2014.2.Yusupova, D. O'zbek tilida maqollar va sudlov lingvodidaktik ahamiyati. –Toshkent: O‘zRFA, 2020.3.G'anieva N. Til o'rgatishda folklor boshqaruvining ahamiyati. –Toshkent: TDPU, 2018.4.Xo'jamberdiyeva, M. Frazeologik birliklar va ta'limdagi o'rni. –Toshkent: Noshir, 2019.5.Qurbonov, A. Lingvokulturologiya va xalq og'zaki ijodi. –Toshkent: O‘zbekiston, 2016. |