Mazkur maqolada arab tilini o‘qitishva yozma ko‘da zamonaviy pedagogik texnologiyalarni qo‘llash va ulardan samarali foydalanish masalanikmalarni rivojlantirishga e’tibor qaratilgan. Bugungi kunga qadar dars jarayonida arab tilini o‘qitishda an’anaviy usullardan foydalanib kelingani, endilikda esa zamonaviy pedagogik texnologiyalar va yondashuvlar jumladan, interaktiv dars usullari, raqamli vositalar va kommunikativ metodlarning arab tilini o‘qitish jarayoniga tatbiq etilayotgani ta’kidlangan.
Maqolada arab tilining asosiy aspektlaridan sanalgan o‘qish va yozishga diqqat qaratilgan va til o‘rganishda ushbu aspektni yaxshi o‘zlashtirishga xizmat qiluvchi metodlar misollar yordamida tushuntirib berilgan. Tilni o‘zlashtirish jarayonida ularning qaysi holatlarda samarali bo‘lishi va optimal o‘qitish strategiyasini tanlash bo‘yicha tavsiyalar berilgan.
This article focuses on the application and effective use of modern pedagogical technologies in teaching the Arabic language. It is noted that until now, traditional methods have been used in teaching the Arabic language in the classroom, and now modern pedagogical technologies and approaches, including interactive teaching methods, digital tools and communicative methods, are being applied to the process of teaching the Arabic language. The article focuses on reading and writing, which are considered to be the main aspects of the Arabic language, and explains with examples the methods that serve to master this aspect well in language learning.
Recommendations are given on the cases in which they are effective in the process of language acquisition and on choosing the optimal teaching strategy.
Mazkur maqolada arab tilini o‘qitishva yozma ko‘da zamonaviy pedagogik texnologiyalarni qo‘llash va ulardan samarali foydalanish masalanikmalarni rivojlantirishga e’tibor qaratilgan. Bugungi kunga qadar dars jarayonida arab tilini o‘qitishda an’anaviy usullardan foydalanib kelingani, endilikda esa zamonaviy pedagogik texnologiyalar va yondashuvlar jumladan, interaktiv dars usullari, raqamli vositalar va kommunikativ metodlarning arab tilini o‘qitish jarayoniga tatbiq etilayotgani ta’kidlangan.
Maqolada arab tilining asosiy aspektlaridan sanalgan o‘qish va yozishga diqqat qaratilgan va til o‘rganishda ushbu aspektni yaxshi o‘zlashtirishga xizmat qiluvchi metodlar misollar yordamida tushuntirib berilgan. Tilni o‘zlashtirish jarayonida ularning qaysi holatlarda samarali bo‘lishi va optimal o‘qitish strategiyasini tanlash bo‘yicha tavsiyalar berilgan.
В данном статье основное внимание уделяется применению современных педагогических технологий и их эффективному использованию в обучении арабскому языку. Отмечается, что до сегодняшнего дня в преподовании арабского языка использовались традиционные методы, а теперь в преподовании арабского языка применяются современные педгогические технологии и подходы. В том числе интерактивные методы обучения, цифровые средства и коммуниактивные методы.
В статье основное внимание уделяется чтению и письму, которые являются одними из основных аспектов арабского языка, а на примерах объясняются методы, которые служат овладению этим аспектом. В процессе овладения языком даются рекомендации, в каких случаях они эффективны и как выбрать оптимальную стратегию обучения.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Rasulxadjayeva M.A. | Yetakchi mutaxassis | Toshkent davlat sharqshunoslik univesiteti akademik litseyi |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Mahmud Kamil Annaqo, (2001). Teaching Arabic to non-native speakers, Its foundations, its approach, and its strategies –Al-Qura University. - p.248 (in Arabic). |
2 | 2. Ali Ahmed Madkour, and Iman Anmed, (2006). Teaching Arabic to non-native speakers-theory and practice – Arabic thought house –pp.45-46 (in Arabic). |
3 | 3. Ali Ahmed Madkour, and Iman Anmed, (2006). Teaching Arabic to non-native speakers: theory and practice – Arabic thought house – p.5 (in Arabic). |
4 | 4. Aripova M., Nosirova Sh. (2014). Using modern pedagogical technologies in teaching English - “Modern education”- 2, p. 41. (in Uzbek). |