Ushbu maqolada raqamli texnologiyalar muhitida talabalar o‘rtasida cyberpedagogical (kiberpedagogik) kompetensiyalarni rivojlantirish jarayonlarining ilmiy-nazariy asoslari yoritiladi. Maqola raqamli ta’lim texnologiyalarining ta’lim tizimida qanday integratsiya qilinishi va talabalar uchun bu texnologiyalardan samarali foydalanish imkoniyatlarini qanday yaratishi haqida ilmiy tahlil olib boriladi. Kiberpedagogik kompetensiya talabalar uchun nafaqat zamonaviy axborot texnologiyalarini bilish, balki ta’lim jarayonida innovatsion metodlarni qo‘llashni o‘z ichiga oladi. Tadqiqotda kiberpedagogik kompetensiya rivojlanishining nazariy asoslari, amaliy yondashuvlar va innovatsion ta’lim platformalarining roli hamda ularning talabalar ta’limiga ta’siri yoritiladi.
Ushbu maqolada raqamli texnologiyalar muhitida talabalar o‘rtasida cyberpedagogical (kiberpedagogik) kompetensiyalarni rivojlantirish jarayonlarining ilmiy-nazariy asoslari yoritiladi. Maqola raqamli ta’lim texnologiyalarining ta’lim tizimida qanday integratsiya qilinishi va talabalar uchun bu texnologiyalardan samarali foydalanish imkoniyatlarini qanday yaratishi haqida ilmiy tahlil olib boriladi. Kiberpedagogik kompetensiya talabalar uchun nafaqat zamonaviy axborot texnologiyalarini bilish, balki ta’lim jarayonida innovatsion metodlarni qo‘llashni o‘z ichiga oladi. Tadqiqotda kiberpedagogik kompetensiya rivojlanishining nazariy asoslari, amaliy yondashuvlar va innovatsion ta’lim platformalarining roli hamda ularning talabalar ta’limiga ta’siri yoritiladi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Bekchonova S.B. | o'qituvchi | YAU |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Зимняя И.А. Педагогическая компетентность и ее формирование. – Москва: Педагогика, 2017. – 15-28 с. |
2 | 2. Шадриков В.Д. Компетентностный подход в образовании: теоретические основы и развитие. – Санкт-Петербург: Наука, 2015. – 33-47 с. |
3 | 3. Ehrmann S.C. Digital Learning in Higher Education. – London: Routledge, 2019. – 102-117 pp. |
4 | 4. Moser F. Technology in Education: The Future of Learning. – Berlin: Springer, 2020. – 57-72 pp. |
5 | 5. Klimova B. Digital Pedagogy and Competency-Based Learning. – Cambridge: Cambridge University Press, 2021. – 88-103 pp. |
6 | 6. Jones K., Clarke M. Game-Based Learning in the Digital Age. – New York: Oxford University Press, 2022. – 205-220 pp. |
7 | 7. Wai Ng. Empowering Learners Through Digital Platforms. – Sydney: McGraw Hill, 2018. – 135-150 pp. |
8 | 8. Шумилова О.В. Интерактивное обучение и цифровое образование. – Москва: Мир Науки, 2020. – 49-66 с. |
9 | 9. Miller T. Innovative Teaching Strategies for Higher Education. – Chicago: Pearson, 2020. – 78-92 pp. |
10 | 10. Peterson J. Online Learning and Digital Pedagogical Competencies. – Boston: Harvard University Press, 2019. – 111-126 pp. |
11 | 11. Van Dijk T.A. (2006). Discourse and Manipulation. Discourse & Society, 17(3), 359-383. |