13

Maqolada restoran xizmatlari ko‘rsatishni raqamli transformatsiyalash, xizmat ko‘rsatishning natijador shakllarini qo‘llash negizida samarali rivojlanishini ta’minlovchi yangicha yondashuvlar va usullarni ishlab chiqish, ushbu jarayonga ta’sir ko‘rsatuvchi mavjud omillar xususiyatlari ko‘rib chiqilgan. Restoran xizmatlari sohasida raqamli transformatsiyalashuvning mijozlarning hissiy qoniqqanlik darajasini oshirishga, yangi taomlarni tayyorlashda innovatsion texnologiyalardan foydalanish asosida inson salomatligini ta’minlashga, servis muhiti va restoranning ichki landshaftini yaxshilash bo‘yicha muhim qarorlar qabul qilish qobiliyatini oshirishga imkon beradigan boshqaruv, servis, texnik-texnologik va taom tayyorlash texnologiyasiga oid jihatlari yoritib berilgan.

  • Read count 13
  • Date of publication 30-04-2025
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages117-122
Ўзбек

Maqolada restoran xizmatlari ko‘rsatishni raqamli transformatsiyalash, xizmat ko‘rsatishning natijador shakllarini qo‘llash negizida samarali rivojlanishini ta’minlovchi yangicha yondashuvlar va usullarni ishlab chiqish, ushbu jarayonga ta’sir ko‘rsatuvchi mavjud omillar xususiyatlari ko‘rib chiqilgan. Restoran xizmatlari sohasida raqamli transformatsiyalashuvning mijozlarning hissiy qoniqqanlik darajasini oshirishga, yangi taomlarni tayyorlashda innovatsion texnologiyalardan foydalanish asosida inson salomatligini ta’minlashga, servis muhiti va restoranning ichki landshaftini yaxshilash bo‘yicha muhim qarorlar qabul qilish qobiliyatini oshirishga imkon beradigan boshqaruv, servis, texnik-texnologik va taom tayyorlash texnologiyasiga oid jihatlari yoritib berilgan.

Русский

В статье рассматривается разработка новых подходов и методов, применение современных форм предоставления услуг и особенности существующих факторов, обеспечивающих эффективное развитие цифровой трансформации, а также повышение уровня удовлетворенности клиентов в сфере ресторанных услуг. Раскрыты важные аспекты повышения удовлетворенности клиентов, улучшения ресторанного сервиса и сервисного ландшафта на основе цифровой трансформации с использованием продуктовых, технологических, маркетинговых и управленческих инноваций.

English

The article discusses the development of new approaches and methods, the use of modern forms of service provision and the features of existing factors that ensure the effective development of digital transformation, as well as increasing customer satisfaction in the field of restaurant services. The important aspects of increasing customer satisfaction, improving restaurant service and the service landscape based on digital transformation using product, technological and managerial innovations are revealed.

Author name position Name of organisation
1 Ibodov K.. - Samarqand iqtisodiyot va servis instituti
Name of reference
1 Delbert Hawkins. (2009) Consumer Behavior: building Marketing Strategy. Hawkins, D. Irwin McGrew-Hill. 803 pages.
2 Ibodov K, (2024). Restoran xizmatlari sohasi ijtimoiy-iqtisodiy samaradorligini oshirishda marketingning zamonaviy konsepsiyalarini qo'llash. Yashil Iqtisodiyot Va Taraqqiyot, 2(11), 10 15. https://doi.org/10.5281/zenodo.14241698. https://yashil-iqtisodiyot-taraqqiyot.uz/journal/ index.php/GED /article/view/3383
3 Jim Lecinski. (2011) Google, «ZMOT: Winning the Zero Moment of Truth».
4 Гулаков Н.В. (2011) Организация инновационного процесса на предприятиях сферы услуг // Вестник Чувашского университета. № 1. С. 339–342.
5 Ибодов К. (2024). Гастрономик туризм – ресторан хизматларини ривожлантиришнинг истиқболли йўналиши сифатида. Economics and Innovative Technologies, 12(5), 119–126. https://iqtisodiyot.tsue.uz /journal/index.php/ iit/article/view/597.
6 Ибодов, К. (2023). Истеъмол таомиллари ўзгариши муҳитида ресторан хизматлари истеъмол қимматдорлигини тадқиқ этиш. Economics and Innovative Technologies, 11(4), 407–414. https://doi.org/10.55439/EIT/vol11_iss4/a42. index.php/iit/article/view/366.
7 Соколова О.Л., Скопова Л.В. (2019) Обзор зарубежного опыта внедрения инноваций в сфере услуг индустрии питания // И
Waiting