Ushbu maqolada o‘zbek adabiyotining yirik namoyandalaridan biri Maqsud Shayxzodaning dramatik asarlaridagi emotsional-ekspressivlik vositalarining badiiy va g‘oyaviy o‘rni tahlil qilinadi. Xususan, “Mirzo Ulug‘bek” va “Jaloliddin Manguberdi” dramalari asosida obrazlarning hissiy kechinmalari, dramatik kuch, ruhiy fojia va milliy g‘oyalarni ifodalashdagi til vositalarining roli ochib beriladi. Asarda ekspressiv ifodalar, metaforalar, ritorik savollar va dramatik nutq uslublari orqali tarixiy haqiqat va ma’naviy qadriyatlar yoritilgan
Ushbu maqolada o‘zbek adabiyotining yirik namoyandalaridan biri Maqsud Shayxzodaning dramatik asarlaridagi emotsional-ekspressivlik vositalarining badiiy va g‘oyaviy o‘rni tahlil qilinadi. Xususan, “Mirzo Ulug‘bek” va “Jaloliddin Manguberdi” dramalari asosida obrazlarning hissiy kechinmalari, dramatik kuch, ruhiy fojia va milliy g‘oyalarni ifodalashdagi til vositalarining roli ochib beriladi. Asarda ekspressiv ifodalar, metaforalar, ritorik savollar va dramatik nutq uslublari orqali tarixiy haqiqat va ma’naviy qadriyatlar yoritilgan
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Olimova R. . | talaba | Navoiy Davlat Universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1.Shayxzoda M. Mirzo Ulugʻbek –Toshkent: Gʻafur Gʻulom nomidagi Adabiyot va sanʼat nashriyoti, 19702.Shayxzoda M. Jaloliddin Manguberdi –Toshkent: Adabiyot va san’at nashriyoti, 1973. 3.Quronov D. Adabiyotshunoslik asoslari –Toshkent: Fan, 2008. 4.G‘ulomov A. O‘zbek dramaturgiyasi tarixi –Toshkent: O‘qituvchi, 1995. |