Ушбу мақолада талабаларга, хусусан, нофилологик йўналишдаги талабаларга инглиз тилини ўқитишда ижтимоий медиадан фойдаланиш бўйича таълим имкониятлари ва уларда касбий ахборот компетенциясини шакллантириш масалаларини илмий асосда тадқиқ этишга бағишланган. Тараққиётнинг таркибий қисми бўлган маданиятлараро муносабатларнинг асоси ҳисобланаётган алоқалар самарадорлигини ошириш ва кўп маданиятли шахснинг чет тилини билиш кўникмаларини шакллантириш асослари ёритилган. Ушбу мақолада ижтимоий медиа инглиз тилини ўқитишнинг қўшимча воситаси сифатида қаралди. Шу билан бирга инглиз тилидаги профессионал ахборот-коммуникация компетенцияси шаклланиши, ўқув жараёнида ижтимоий медиа тармоқларидан фойдаланиш ўзига хос хусусиятлари орқали талабалар ўртасида оммалашишига эътибор қаратилган. Бу борада олий таълим муассаслаларида инглиз тилини ўқитиш ва чет тили касбий компетенциясини шакллантиришнинг фаолият механизмларини такомиллаштириш бўйича жаҳон илм-фан тараққиёти тенденцияларини ҳисобга олган ҳолда илмий-амалий тавсиялар берилган.
Ушбу мақолада талабаларга, хусусан, нофилологик йўналишдаги талабаларга инглиз тилини ўқитишда ижтимоий медиадан фойдаланиш бўйича таълим имкониятлари ва уларда касбий ахборот компетенциясини шакллантириш масалаларини илмий асосда тадқиқ этишга бағишланган. Тараққиётнинг таркибий қисми бўлган маданиятлараро муносабатларнинг асоси ҳисобланаётган алоқалар самарадорлигини ошириш ва кўп маданиятли шахснинг чет тилини билиш кўникмаларини шакллантириш асослари ёритилган. Ушбу мақолада ижтимоий медиа инглиз тилини ўқитишнинг қўшимча воситаси сифатида қаралди. Шу билан бирга инглиз тилидаги профессионал ахборот-коммуникация компетенцияси шаклланиши, ўқув жараёнида ижтимоий медиа тармоқларидан фойдаланиш ўзига хос хусусиятлари орқали талабалар ўртасида оммалашишига эътибор қаратилган. Бу борада олий таълим муассаслаларида инглиз тилини ўқитиш ва чет тили касбий компетенциясини шакллантиришнинг фаолият механизмларини такомиллаштириш бўйича жаҳон илм-фан тараққиёти тенденцияларини ҳисобга олган ҳолда илмий-амалий тавсиялар берилган.
Статья посвящена научному исследованию образовательных возможностей студентов, особенно студентовнефилологов, в использовании социальных сетей при обучении английскому языку и формированию у них профессиональной информационной компетентности. Заложены основы для повышения эффективности межкультурного общения, которое является неотъемлемой частью развития, и развития навыков иностранного языка у многоязычного человека. В статье социальные сети рассматриваются как дополнительный инструмент в обучении английскому языку. При этом особое внимание уделяется формированию профессиональных информационно-коммуникативных компетенций на английском языке, использованию социальных сетей в учебном процессе и популяризации языка среди студентов через его особенности. Даны научные и практические рекомендации студентам
This article is devoted to the scientific study of educational opportunities for students, especially non-philological students, in the use of social media in teaching English and the formation of their professional information competence. The foundations are laid for increasing the effectiveness of intercultural communication, which is an integral part of development, and for developing the multilingual person's foreign language skills. In this article, social media is seen as an additional tool for teaching English. At the same time, special attention is paid to the formation of professional information and communication competencies in English, the use of social media in the educational process and the popularization of the language among students through its specific features. Taking into account development trends the scientific and practical recommendations are given.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | SULEYMANOVA B.. | Мустақил тадқиқотчи | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Barnes J.A. Class and Comittees in Norwegian Island Parish // Human Relations. Hafner Press. — NY., 1975. — P. 39–58 |
2 | Gilpin D. R. Working the Twittersphere: Microblogging as professional identity construction. // A networked self: Identity, community, and culture on social network sites. — NY, 2011. — Chapter11. — P. 232–250. |
3 | Handley A., Chapman A. Content Rules // How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business. — Hoboken, N.J.: Wiley. — 2011. |
4 | Багузина Е.И. Веб-квест технология как дидактическое средство формирования иноязычной коммуникативной компетентности: на примере студентов неязыкового вуза: дисс. … канд. пед. наук. — М., 2011. — 238 с. |
5 | Дюркгейм Э. О разделении общественного труда — М., 1996. [Электронный ресурс] Режим доступа: https://is.gd/g8ln3w (дата обращения: 20.04.2019). Тённис Ф. Общность и общество // Основные понятия чистой социологии. — СПб., 2002. [Электронный ресурс] Режим доступа: https://is.gd/bxafGD (дата обращения: 20.04.2019) |
6 | Ковалева А.Г. Обучение иностранному языку в условиях информационно-коммуникационной профессиональнообразовательной среды // Язык в сфере профессиональной коммуникации: Часть 2: Материалы международной научнопрактической конференции преподавателей, аспирантов и студентов, 19-20 апреля 2018 года. — Екатеринбург: Издательство УМЦ-УПИ, 2018. — С. 57–62. |
7 | Родионова Н.В., Яранская М.Н. Потенциальные возможности использования социальных сетей в качестве образовательного ресурса // Сб. материалов Всероссийской студенческой научно-практической конференции «Научное сообщество студентов: проблемы художественного и музыкального образования». — Чебоксары: Чувашский государственный педагогический университет им. И.Я.Яковлева. — 2017. — С. 66–69. |