Мақола Ўзбекистон Республикасининг чет тиллар бўйича Давлат таълим стандартларидаги “Хорижий тилни билишнинг умумевропа компетенцияси: ўрганиш, ўргатиш, баҳолаш” халқаро стандартларига мувофикликни аниқлаш учун лексик компетенция дескрипторларини таҳлил қилишга бағишланган.
Мақола Ўзбекистон Республикасининг чет тиллар бўйича Давлат таълим стандартларидаги “Хорижий тилни билишнинг умумевропа компетенцияси: ўрганиш, ўргатиш, баҳолаш” халқаро стандартларига мувофикликни аниқлаш учун лексик компетенция дескрипторларини таҳлил қилишга бағишланган.
Статья посвящена анализу дескрипторов лексической компетенции в Государственных образовательных стандартах по иностранным языкам Республики Узбекистан для выявления соответствия международным стандартам «Общеевропейские компетенции владения языками: изучение, обучение, оценивание»
This article deals with analysis of descriptors of lexical competence in the State Educational Standards on foreign languages ofthe Republic of Uzbekistan for revealing the correspondence to International standard “Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment”.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | FARMONOV O.. | ўқитувчи | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment. Council for Cultural Co-operation. Education Committee. Modern Languages Division, Strasbourg. Cambridge University Press, 2010. |
2 | Общеевропейскиекомпетенциивладения иностранным языком: Изучение, обучение, оценка.Монография. —Страсбург; М.: Совет Европы, Департамент по языковой политике; Московский государственный лингвистический университет, 2001-2003. —259 с. |
3 | Государственный образовательный стандарт по иностранным языкам системы непрерывного образования Республики Узбекистан. – Ташкент, 8 мая 2013// avloniy.uz |