Ushbu maqolada fanlar bo‘yicha test topshiriqlarini tuzishning asosiy mezonlari, turlari hamda ularni baholashdagi o‘rni yoritilgan. Test topshiriqlarining tuzilishi, maqsadga muvofiqligi, bilim va ko‘nikmalarni o‘lchashdagi ahamiyati hamda ularning ta’limiy domenlar bilan bog‘liqligi tahlil qilingan. Shuningdek, testlarning ishonchliligi va haqqoniyligini ta’minlash bo‘yicha metodik yondashuvlar ko‘rib chiqiladi
Ushbu maqolada fanlar bo‘yicha test topshiriqlarini tuzishning asosiy mezonlari, turlari hamda ularni baholashdagi o‘rni yoritilgan. Test topshiriqlarining tuzilishi, maqsadga muvofiqligi, bilim va ko‘nikmalarni o‘lchashdagi ahamiyati hamda ularning ta’limiy domenlar bilan bog‘liqligi tahlil qilingan. Shuningdek, testlarning ishonchliligi va haqqoniyligini ta’minlash bo‘yicha metodik yondashuvlar ko‘rib chiqiladi
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Erkinova N.E. | dotsent v.b | Oriental universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1.Jalilov K. Baholash nazariyasi asoslari. –Toshkent: O‘qituvchi, 2008. –160 b.2.PISA tadqiqotida kreativ fikrlashni baholash doirasi.O‘quv qo‘llanma. Toshkent –2020.3.Саттиева А.Р., Алимова Д.М., Бегматова Р.А., Ерматов М.К. Таълим жараёнида педагогик тест топшириқларини ишлаб чиқиш ва улардан фойдаланиш // Давлат тест маркази тўплами. –Тошкент, 2021.4.Ona tili va adabiyot. / Davlat test markazi. –Toshkent: Davlat testmarkazi nashriyoti, 2019. –64 b.5.https://uz.larafornm.com/validity-9#menu-16.Jalilov K. Baholash nazariyasi asoslari. –Toshkent: O‘qituvchi, 2008. –160 b. |