369

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 03-12-2019
  • Read count 345
  • Date of publication 26-03-2018
  • Main LanguageIngliz
  • Pages123-125
Tags
Ўзбек

Ushbu  maqolada  B1  darajadagi  ingliz  tili  o`rganuvchilarining  og`zaki  nutqini 
o`stirish  uchun  ingliz  tili  darslarida  “simulation”  tehnikasidan  foydalanish,  uning 
afzallik  tomonlari,  an`anaviy  til  o`rgatish metodining  eng  ko`p  qo`llaniluvchi  dialogik 
nutqni  yodlash  (dialogue  acting)  va  shahnalashtirish(role  play)  texnikasidan  farqli 
tomonlari va boshqa dars o`tish davomidagi ustunlik  jihatlari borasida  fikr bildirilgan. 
Maqolada  shuningdek  “simulation”  tehnikasining  asosiy  faktorlaridan  hisoblangan 
haqiqiy  muhitni  yaratish,  o`qituvchi  tomonidan  topshiriq  sifatida  har  bir  til 
o`rganuvchiga  uning  hususiyatlariga  mos  holda  rollar  taqdim  etish  hamda 
“simulation”ning  qolipini  to`g`ri  bayon  qilib  berish  alohida  ahamiyatga  aga  ekanligi 
ham bayon etilgan. 

Tags
Русский

В  этой  статье  говорится  о  методе  развития  устной  речи  студентов  на 
уроках  иностранного  языка.  В  частности  речь  идёт  об  использовании  техники 
“симуляции” которая способствует не только расширению кругозора студентов 
но и свободной коммуникабельности. 

Tags
Author name position Name of organisation
1 Abdullayeva N.. Namdu
Name of reference
1 Usage of Simulations and Language Games in ESL Classes. M.Sarpparaje.,Phil. Assistant Professor. MepcoSchlenk Engineering College. Sivakasi. India
2 Using Simulation in Teaching English for Specific Purposes. Gill Sturtridge, English Language Teaching Institute, British Council. London.
3 http://www.languages.dk/methods/documents/Simulation_Manual.pdf
Waiting