Ushbu maqolada B1 darajadagi ingliz tili o`rganuvchilarining og`zaki nutqini
o`stirish uchun ingliz tili darslarida “simulation” tehnikasidan foydalanish, uning
afzallik tomonlari, an`anaviy til o`rgatish metodining eng ko`p qo`llaniluvchi dialogik
nutqni yodlash (dialogue acting) va shahnalashtirish(role play) texnikasidan farqli
tomonlari va boshqa dars o`tish davomidagi ustunlik jihatlari borasida fikr bildirilgan.
Maqolada shuningdek “simulation” tehnikasining asosiy faktorlaridan hisoblangan
haqiqiy muhitni yaratish, o`qituvchi tomonidan topshiriq sifatida har bir til
o`rganuvchiga uning hususiyatlariga mos holda rollar taqdim etish hamda
“simulation”ning qolipini to`g`ri bayon qilib berish alohida ahamiyatga aga ekanligi
ham bayon etilgan.
В этой статье говорится о методе развития устной речи студентов на
уроках иностранного языка. В частности речь идёт об использовании техники
“симуляции” которая способствует не только расширению кругозора студентов
но и свободной коммуникабельности.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abdullayeva N.. | Namdu |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Usage of Simulations and Language Games in ESL Classes. M.Sarpparaje.,Phil. Assistant Professor. MepcoSchlenk Engineering College. Sivakasi. India |
2 | Using Simulation in Teaching English for Specific Purposes. Gill Sturtridge, English Language Teaching Institute, British Council. London. |
3 | http://www.languages.dk/methods/documents/Simulation_Manual.pdf |