Mazkur maqolada o'quvchilar bilimini baholashning noanánaviy usullari - self
and peer assessment (o'zini hamda tengdoshlarini baholash usullari) haqida fikr
yuritilgan. Baholashning bunday turlarining anánaviy baholash usullaridan farqi,
o'quvchining bilim olishga bo'lgan munosabatiga ta'siri, uning mustaqil fikrlay olish,
olgan bilimlarini hayotda qo'llay olish kabi malakalarini rivojlantirishga qaratilganligi,
ularning nafaqat oliy ta'limda, balki umumiy o'rta ta'lim bosqichida ham qo'llash
samarali natija berishi bayon etilgan.
В данной статье рассмотрены преимущества нетрадиционных методов
оценивания знаний учащихся таких как самооценивание и взаимооценивание. Речь
идёт об их отличии от традиционых методов оценивания, о влиянии не только на
отношение учащихся к учебному процессу, но и на формирование навыков
самостоятельного мышления и применение приобретённых знаний в реальной
жизни. Самооценивание и взаимооценивание могут с успехом применяться как в
высших учебных заведениях так и в среднеобразовательных школах.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Jo'rayeva F.. | Namdu |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Assessment Matters: Self-Assessment and Peer Assessment, Dorothy Spillae, Teaching Development , The University of Waikato, February 2012 |
2 | Guide to Self-Assessment, Dr Michael Wride, Academic Practice, University of Dublin Trinity College, 2017 |
3 | Longman Dictionary of Language Teaching and Applied Linguistics, Jack C. Richards, Richard Shmidt, Fourth Edition |
4 | Falchikov, N. Improving Assessment through Student Involvement, London: RoutledgeFalmer, 2007 |