Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’lim dars jarayonida o‘qituvchi nutqining o‘quvchilar nutqiy kompetensiyasini shakllantirishdagi ta’siri didaktik va kommunikativ jihatdan tahlil qilinadi. Nutqiy kompetensiya boshlang‘ich sinf o‘quvchilari uchun nafaqat til boyligini rivojlantirish, balki muloqotda erkin ishtirok etish, fikrni aniq va ravon ifodalash ko‘nikmalarini shakllantirish vositasi sifatida qaraladi.
Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’lim dars jarayonida o‘qituvchi nutqining o‘quvchilar nutqiy kompetensiyasini shakllantirishdagi ta’siri didaktik va kommunikativ jihatdan tahlil qilinadi. Nutqiy kompetensiya boshlang‘ich sinf o‘quvchilari uchun nafaqat til boyligini rivojlantirish, balki muloqotda erkin ishtirok etish, fikrni aniq va ravon ifodalash ko‘nikmalarini shakllantirish vositasi sifatida qaraladi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Kurbanova S.N. | o‘qituvchi | Surxondaryo viloyati Termiz shahridagi22-sonli maktab |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1.Виготский Л.С. Мышление и речь. –М.: Лабиринт, 2020. –350 с.2.Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. –Киев: Радянська школа, 1977. –432 с.3.БрунерДж. Культура образования / Пер. с англ. –М.: Просвещение, 2001. –214 с.4.Richards J. Communicative Language Teaching Today. –Cambridge: Cambridge University Press, 2006. –96 p.5.Council of Europe. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment –Companion Volume. –Strasbourg: Council of Europe Publishing, 2020. –228 p.6.Maxkamova M.M. Nutq madaniyati va notiqlik san’ati. –Toshkent: Fan va texnologiya, 2018. –192 b.7.Richards J., Rodgers T. Approaches and Methods inLanguage Teaching. –Cambridge: Cambridge University Press, 2001. –270 p.8.Crystal D. The Cambridge Encyclopedia of Language. –Cambridge: CUP, 2010. –504 p.9.Jumayeva D. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari muloqot kompetensiyasini rivojlantirishda til o‘rgatish metodikasi. –PhD dissertatsiyasi avtoreferati. –Toshkent, 2021. –28 b. |