В статье говорится об обучении грамматике посредством развлечений.
Говорится о пользе различных весёлых игр в обучении не только для начального
уровня, но и также для студентов различных направлений и уровней. Всё это
вместе повысит уровень уверенности в усвоении материала у изучающих язык.
Ushbu maqolada grammatika fanini o’yinlar yordamida o’rgatish usullari haqida
va turli xil quvnoq o’yinlar nafaqat boshlang’ich darajadagi, balki boshqa yo’nalishdagi
va darajalardagi o’rganuvchilar uchun ham foydali bo’lishi haqida so’z yurutilmoqda.
Shu bilan birga bundai usul o’rganuvchilarda o’qitilayotgan materiallarni
o’zlashtiraolishga ishonchlarini oshiradi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Jalolov S.. | Namdu |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | facebook.com/AmericanEnglishforEducators |
2 | americanenglishwebinars.com |
3 | Krashen, S. (1982). Principles and Practice in Second Language Acquisition. Oxford: Pergamon. |
4 | Littlewood, W. (1999). ‘Second Language Teaching Methods’ in B. Spolsky (Ed.). The Concise Encyclopedia Educational Linguistics.Oxford: Pergamon |