Ushbu maqolada Oʻzbekistonda oliy taʼlim tizimida yetakchilik qobiliyatlarini rivojlantirishda kollektiv oʻqitish texnologiyalarining ahamiyati tahlil qilingan. Hozirgi kunda raqobatbardosh kadrlarni tayyorlash ustuvor vazifa ekanligi va zamonaviy mutaxassislar yetakchilik, jamoada ishlash, innovatsion fikrlash kabi koʻnikmalarga ega boʻlishi zarurligi taʼkidlanadi. Maqolada ushbu mavzu yetuk pedagog va psixologlarning nazariyalariga asoslangan holda koʻrib chiqiladi. Shuningdek, Oʻzbekiston oliy taʼlimida kollektiv oʻqitishni joriy etishdagi mavjud muammolar tahlil qilinib, ularni bartaraf etish boʻyicha amaliy yechimlar taklif etiladi.
Ushbu maqolada Oʻzbekistonda oliy taʼlim tizimida yetakchilik qobiliyatlarini rivojlantirishda kollektiv oʻqitish texnologiyalarining ahamiyati tahlil qilingan. Hozirgi kunda raqobatbardosh kadrlarni tayyorlash ustuvor vazifa ekanligi va zamonaviy mutaxassislar yetakchilik, jamoada ishlash, innovatsion fikrlash kabi koʻnikmalarga ega boʻlishi zarurligi taʼkidlanadi. Maqolada ushbu mavzu yetuk pedagog va psixologlarning nazariyalariga asoslangan holda koʻrib chiqiladi. Shuningdek, Oʻzbekiston oliy taʼlimida kollektiv oʻqitishni joriy etishdagi mavjud muammolar tahlil qilinib, ularni bartaraf etish boʻyicha amaliy yechimlar taklif etiladi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Nasirdinova G.D. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-oktabrdagi “Oʻzbekiston Respublikasi Oliy ta‘lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida”gi PF-5847-sonli Farmoni |
2 | 2. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi “2022–2026-yillarga moʻljallangan Yangi Oʻzbekistonning taraqqiyot strategiyasi toʻgʻrisida”gi PF-60-sonli Farmoni. |
3 | 3. Vygotskiy, L.S. Mind in society: The development of higher psychological processes. Cambridge, MA: Harvard University Press. 1978. 52-57-b. |
4 | 4. Johnson, D. W., Johnson, R. T. Cooperation and competition: Theory and research. Edina, MN: Interaction Book Company. 2015. 43-66-b. |
5 | 5. Bozorova, N.D. Oliy ta‘lim muassasalarida innovatsion pedagogik texnologiyalar. Toshkent: Fan va texnologiya. 2018. 63-75-b. |
6 | 6. Sharipov Sh.S. Talabalar kreativligini rivojlantirishning pedagogik-psixologik asoslari. Toshkent: Akademiya. 2020. 28-40 b. |