“Миллий бренд”ни яратиш турли ўзига хосликларни таҳлил қилишни талаб этади. Мавжуд барча ўзига хосликлар, жумладан бетакрор географик муҳит, чексиз табиий гўзалликлар, бой тарихий анъаналар, яхши таълим олган аҳоли, диверсификациялашган иқтисодиёт ва балансланган ташқи сиёсат – Ўзбекистонга индивидуаллик бағишлайди.Ушбу мақола доктор Ш.Акинернинг оила аъзолари рухсати билан илк бор эълон қилинмоқда. У 20дан ортиқ мамлакатларда, шу жумладан Ўзбекистоннинг етакчи таҳлил марказларида, халқаро ташкилотлар ва университетларда ўтказилган халқаро конференциялар ва юқори даражадаги семинарларда кўплаб мақолаларини тақдим этган.
“Миллий бренд”ни яратиш турли ўзига хосликларни таҳлил қилишни талаб этади. Мавжуд барча ўзига хосликлар, жумладан бетакрор географик муҳит, чексиз табиий гўзалликлар, бой тарихий анъаналар, яхши таълим олган аҳоли, диверсификациялашган иқтисодиёт ва балансланган ташқи сиёсат – Ўзбекистонга индивидуаллик бағишлайди.Ушбу мақола доктор Ш.Акинернинг оила аъзолари рухсати билан илк бор эълон қилинмоқда. У 20дан ортиқ мамлакатларда, шу жумладан Ўзбекистоннинг етакчи таҳлил марказларида, халқаро ташкилотлар ва университетларда ўтказилган халқаро конференциялар ва юқори даражадаги семинарларда кўплаб мақолаларини тақдим этган.
Создание «национального бренда» потр ебовало широкого обзора особенностей, которые придают Узбекистану индивидуальность, включая уникальную географию, огромную природную красоту, богатые исторические традиции, хорошо образованное население, диверсифицированную экономику и сбалансированную внешнюю политику.Данная статья публикуется впервые на основе разрешения членов семьи доктора Ш.Акинер. Она прочитала многочисленные доклады на международных конференциях и семинарах высокого уровня в ведущих аналитических центрах, международных организацияхи университетах примерно в 20 странах, включая Узбекистан.
The creation of a ‘national brand’ required a wide-ranging survey of the features that give Uzbekistan its individuality, including a unique geography, great natural beauty, rich historical traditions, well educated population, diversified economy and a balanced foreign policy. This article is published for the first time based on the permission of Dr.Akiner's family members. She has presented numerous papers at international conferences and high-level seminars in leading think tanks, international organizations and universities in some 20 countries, including Uzbekistan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | AKINER S.. | (SOAS)нинг илмий ходими вазифасида меҳнат қилган, Британиянинг Марказий Осиё бўйича етакчи олимаси эди | Лондон Университетининг Шарқ ва Африка тадқиқотлари мактаби |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Shakhlo Khasanova, ‘E-government in Uzbekistan: critical success factors for development’ < https://www.egovernment.uz/en/press_center/publication/e-government-in-uzbekistan-critical-success-factors-fordevelopment/ |
2 | Dilfuza Akramjon qizi Khamidova, 1st year MA student of International Relations and Foreign Affairs at UWED, in discussion with the author in September 2017. |
3 | For a concise summary of these ideas, see J. Nye, ‘Soft Power and Cultural Diplomacy’, Cultural Diplomacy, Winter, 2010 < http://www.publicdiplomacymagazine.com/soft-power-and-cultural-diplomacy |
4 | Simon Anholt is regarded as the pioneer and champion of this concept. He sets out the basic principles in his paper |
5 | Branding places and nations’, in Brands and Branding, The Economist and Profile Books Ltd, 2003, London, pp. 213- 226 |
6 | For text, see < http://tashkenttimes.uz/national/541-uzbekistan-s-development-strategy-for-2017-2021-has-beenadopted-following-discussion> |
7 |
A concise analysis of these developments is given by Iskander Zakirov and YuliyaNevskaya, Uzbekistan's New Foreign Policy Doctrine, Central Asia Analyst, 18 September, 2017 |
8 | In September 2017, according to reports in the Bangladeshi press, Uzbekistan made one of the largest donations of emergency relief aid to the Rohingya refugees; see < http://www.dhakatribune.com/bangladesh/2017/09/17/uzbekistansend-relief-goods/ >. It was an act of generosity, but it also raised Uzbekistan’s profile in the region |
9 | http://uza.uz/en/politics/president-shavkat-mirziyoyev-tourism-important-branch-of-our-10-03-2017 |
10 | http://news.uzreport.uz/news_2_e_150682.html |
11 | https://en.wikipedia.org/wiki/Women_in_Uzbekistan |
12 | https://www.gazeta.uz/ru/2017/04/19/country-branding |