Ушбу мақолада Назарбоев университети кутубхонаси томонидан кутубхоналараро буюртмаларнинг операцион, ташкилий жараёнлари ва ҳужжатларни етказиб бериш хизматларининг афзалликлари хусусида фикр юритилади. Фойдаланувчиларнинг илмий маълумотларга бўлган эҳтиёжларини қондиришдаги технологик ютуқлар кутубхоналарда буюртмаларни фойдаланувчиларга тезкор ва сифатли электрон шаклда етказиб беришга имкон беради. Шунингдек, юқоридаги хизматлардан унумли фойдаланиш, ҳужжатларни талаб қилиш жараёни ва ушбу хизматни тақдим этишда мувофиқлаштирувчининг роли тасвирланган. Назарбоев университети кутубхонаси билан тажриба алмашиш мақсадида бўлган фойдаланувчиларга ҳужжатларни етказиб бериш хизматининг статистик ҳисоботлари билан танишиш ҳамда улар фаолиятини баҳолаш, таҳлил қилиш имкони ҳам мавжуддир.
Technological advances in meeting research information needs of users enabled libraries to deliver materials electronically to users. The operational/organizational processes/procedures of interlibrary loan and document delivery service will be presented in this report. The article describes the practical use of the service, process of requesting documents, and the role of the coordinator in providing such service. Statistical report and assessment/analysis of the document delivery service will also be highlighted which aims to share the Nazarbayev University (NU) Library experience.
Ушбу мақолада Назарбоев университети кутубхонаси томонидан кутубхоналараро буюртмаларнинг операцион, ташкилий жараёнлари ва ҳужжатларни етказиб бериш хизматларининг афзалликлари хусусида фикр юритилади. Фойдаланувчиларнинг илмий маълумотларга бўлган эҳтиёжларини қондиришдаги технологик ютуқлар кутубхоналарда буюртмаларни фойдаланувчиларга тезкор ва сифатли электрон шаклда етказиб беришга имкон беради. Шунингдек, юқоридаги хизматлардан унумли фойдаланиш, ҳужжатларни талаб қилиш жараёни ва ушбу хизматни тақдим этишда мувофиқлаштирувчининг роли тасвирланган. Назарбоев университети кутубхонаси билан тажриба алмашиш мақсадида бўлган фойдаланувчиларга ҳужжатларни етказиб бериш хизматининг статистик ҳисоботлари билан танишиш ҳамда улар фаолиятини баҳолаш, таҳлил қилиш имкони ҳам мавжуддир.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | KAMILOVA E.. | Эксперт-менеджер, Информационнобиблиографическая служба | Библиотека Университета Назарбаева |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | [1] Дрю, С. (1996). Доклад Межбиблиотечной целевой группы. Бюллетень № 96298. (1-40). Мэдисон: Висконсинский департамент общественного обучения. Получено с https://-files.eric.ed.gov/fulltext/ ED398935.pdf |
2 | [2] Фуллер Д. Х. (2000). От бумажного к электронному: переход с бумажного бланка запроса межбиблиотечного абонемента на электронный - один подход. Журнал межбиблиотечного абонемента, Доставка документов и информационное обеспечение, 10 (3), 1–10, https://doi.org/10.1300/ J110v10n 03_01 |