Мақолада хорижий тилларни ўқитишда аудиовизуал материаллардан самарали фойдаланиш ва ушбу материалларнинг дидактик хусусиятлари, шунингдек,бу борада француз олимларнинг фикрлари тўғрисида сўз боради. Материалнинг дидактик вазифалари, нутқий ва визуал жиҳатлари чет тилида нутқий компетенцияларни ривожлантиришнинг муҳим омилларидан бири сифатида кенг таҳлил қилинади.
Мақолада хорижий тилларни ўқитишда аудиовизуал материаллардан самарали фойдаланиш ва ушбу материалларнинг дидактик хусусиятлари, шунингдек,бу борада француз олимларнинг фикрлари тўғрисида сўз боради. Материалнинг дидактик вазифалари, нутқий ва визуал жиҳатлари чет тилида нутқий компетенцияларни ривожлантиришнинг муҳим омилларидан бири сифатида кенг таҳлил қилинади.
В статье рассматривается использование аудиовизуальных материалов в преподавании иностранных языков, дидактические особенности данных материалов, а также мнения французских ученых на предмет использования аудио-видео ресурсов в обучении иностранным языкам. Дидактические задания материала, его речевые и визуальные особенности проанализированы как важнейшие принципы развития речевой компетенциив изучении иностранного языка.
The article discusses the use of audiovisual material in teaching of foreign languages, didactic features of the material, as well as the opinion of French scientists on the subject of the use of audio-visual resources in teaching of foreign languages.Didactic tasks of the material, its speech and visual features were deeply analyzed as the most important principles of speech competence development in foreign language learning.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | NAZAROV V.. | илмий ходим | Чет тилларни ўқитишнинг инновациявий методикаларини ривожлантириш Республика илмий-амалий маркази |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Каримов И.А. “Чет тилларни ўқитиш тизимини янада такомиллаштириш чора тадбирлари тўғрисида”ги No ПҚ-1875 сонли қарор, 2012 йил 10 декабрь |
2 | Ходжаев М., Қаҳҳарова М. Чет тили ўқитиш методикаси. –Т.: Фан ва технология, 2013.–176 б |
3 | Abry D. La vidéo en classe de FLE: vers un développement de la compétence communicative// Dissertation de master. –Paris: Université Stendhal de Grenoble, 2009.–103 p. |
4 | Catroux M.Perspective co-actionnelle et TICE: quelles convergences pour l’enseignement de langue de spécialité?–Paris: JEEA,2006.–14p |
5 | Ducrot J.-M.L’utilisation de la vidéo en classe de FLE.–Paris:Edufle,2005.//http://casnav.ins.ac-guyane.fr/IMG/pdf/jean_michel_ducrot.pdf |
6 | Mangenot F.Classification des apports de l’Internet à l’apprentissage des langues.–Grenoble:UniversitédeGrenoble,1998.–14p.https://edutice.archives-ouvertes.fr/edutice-00000175 |
7 | StrikeJ.L’apprentissagedufrançaislangueétrangèrefacilitéparlatechnologie//Dissertationdemaster.–Prétoria:UniversitédePrétoria,2002.–146p |
8 | http://www.larousse.fr/dictionnaires/francais/vidéo/81881 |
9 | http://le-dictionnaire.com/definition.php?mot=internet |