93

This  article  describes  the  new methods  and  advantages  of  students 
working  in pairs during  the  lesson  for students studying non – phylology  in English.  In 
addition,  English  language  classes  have  been  listed  and  explained  in  the  newest 
techniques for working together. 

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 26-12-2019
  • Read count 85
  • Date of publication 10-06-2018
  • Main LanguageIngliz
  • Pages290-292
Tags
English

This  article  describes  the  new methods  and  advantages  of  students 
working  in pairs during  the  lesson  for students studying non – phylology  in English.  In 
addition,  English  language  classes  have  been  listed  and  explained  in  the  newest 
techniques for working together. 

Tags
Русский

В  этой  статье  описываются  новые  методы  и  преимущества 
студентов,  работающих  парами  во  время  урока  для  студентов,  изучающих 
неофилологии  на  английском  языке. Кроме того,  классы  английского  языка  были 
перечислены и объяснены в новейших методах совместной работы. 

Tags
Author name position Name of organisation
1 Shukurjonova G.S. TATU Fargana filial
Name of reference
1 Ben-Barka, A. C. (1982). In search of a language teaching framework: An adaptation of acommunicative approach to functional practice.
2 das, B. K. (1984). Communicative language teaching. Selected papers from the RELC seminar (Singapore). Antology Series 14. EDRS No. ED266661,
3 Littlewood, W. T. (1983). Communicative approach to language teaching methodology (CLCS Occasional Paper No. 7). Dublin: Dublin University Trinity College, Centre for Language and Communication Studies. EDRS No. ED235690, 23-24.
Waiting