461

Мамлакат  имижини  ривожлантириш  жараёнида  ахборот  агентликлари  муҳим  аҳамият  касб  этади.  Чунки  улар  аудитория  қамрови  ва  тарқатилаётган  контентнинг салмоғи,  кўтарилаётган  мавзуларнинг  жиддийлиги  билан  бошқа  миллий  ОАВ платформаларидан  фарқ  қилади.  Уларни,  образли  қилиб  айтганда,  “асосий  ахборот фабрикарлари” деб аташ мумкин. Ушбу  мақолада  Ўзбекистондаги  етакчи  ахборот  агентликлари  материаллари мамлакат имижига таъсири нуқтаи назаридан таҳлил қилинади

  • Read count444
  • Date of publication03-10-2019
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages113-122
Ўзбек

Мамлакат  имижини  ривожлантириш  жараёнида  ахборот  агентликлари  муҳим  аҳамият  касб  этади.  Чунки  улар  аудитория  қамрови  ва  тарқатилаётган  контентнинг салмоғи,  кўтарилаётган  мавзуларнинг  жиддийлиги  билан  бошқа  миллий  ОАВ платформаларидан  фарқ  қилади.  Уларни,  образли  қилиб  айтганда,  “асосий  ахборот фабрикарлари” деб аташ мумкин. Ушбу  мақолада  Ўзбекистондаги  етакчи  ахборот  агентликлари  материаллари мамлакат имижига таъсири нуқтаи назаридан таҳлил қилинади

Русский

Информационные  агентства  играют  ключевую  роль  в  развитии  имиджа  страны, потому  что  они  отличаются  от  других  национальных  медийных  платформ  охватом аудитории, контентом распространяемого материала и серьезностью поднятых вопросов. Их  можно  назвать «основными  информационными  фабриками». В  данной  статье анализируются  материалы  ведущих  информационных  агентств  Узбекистана  с  точки зрения их влияния на имидж страны

English

Information agencies play a key role in the development of the country's image. Because they  differ  from  other  national  media  platforms,  audience  coverage,  content  of  distributed  content and the seriousness of the issues raised. They can be called «main information factories».This  article  analyzes  the  materials  of  the  leading  news  agencies  of  Uzbekistan  in  terms  of  their  influence on the image of the country.

Author name position Name of organisation
1 Alimov B.S. PhD, доцент Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети
Name of reference
1 “Дунё” ахборот агентлигининг сайти. — URL: http://jahonnews.uz/uz
2 Дўстмуҳаммад Х. Ахборот — мўжиза, жозиба, фалсафа. — Тошкент: Янги аср авлоди, 2013. — 320 б
3 Киселев И. Ю. Проблема образа государства в международных отношениях в рамках конструктивистской парадигмы // www.elitarium.ru2007. Апрель 8
4 Миллий қидирув тизими. — URL: https://www.uz/ru/res/visitor/index?id=579Мурожаат қилингансана: 23. 06. 2019й.
5 Миллий қидирув тизими. — URL: https://www.uz/ru/res/visitor/index?id=4139Мурожаат қилингансана: 23.06.2019
6 Пупкова А. Международный имидж страны: теоретические аспекты. — URL: http://www.lawinrussia.ru/node/34577829 октября 2016
7 Ўзбекистон миллий ахборот агентлигининг сайти. — URL: http://www.uza.uz/oz/(Мурожаат қилинган сана: 23. 06. 2019 йил)
8 Ўзбекистон Республикаси Президенти Администрацияси ҳузуридаги Ахборот ва оммавий коммуникациялар агентлиги. — URL: http://www.api.uz/#uz/content/ licence/statistics/
9 Худойқулов М. Журналистика ва публицистика. — Тошкент: Тафаккур, 2011. — 281 б
10 http://prinfo.ru/modules/Articles/article.php?storyid=68&storypage=3
Waiting