Мамлакат имижини ривожлантириш жараёнида ахборот агентликлари муҳим аҳамият касб этади. Чунки улар аудитория қамрови ва тарқатилаётган контентнинг салмоғи, кўтарилаётган мавзуларнинг жиддийлиги билан бошқа миллий ОАВ платформаларидан фарқ қилади. Уларни, образли қилиб айтганда, “асосий ахборот фабрикарлари” деб аташ мумкин. Ушбу мақолада Ўзбекистондаги етакчи ахборот агентликлари материаллари мамлакат имижига таъсири нуқтаи назаридан таҳлил қилинади
Мамлакат имижини ривожлантириш жараёнида ахборот агентликлари муҳим аҳамият касб этади. Чунки улар аудитория қамрови ва тарқатилаётган контентнинг салмоғи, кўтарилаётган мавзуларнинг жиддийлиги билан бошқа миллий ОАВ платформаларидан фарқ қилади. Уларни, образли қилиб айтганда, “асосий ахборот фабрикарлари” деб аташ мумкин. Ушбу мақолада Ўзбекистондаги етакчи ахборот агентликлари материаллари мамлакат имижига таъсири нуқтаи назаридан таҳлил қилинади
Информационные агентства играют ключевую роль в развитии имиджа страны, потому что они отличаются от других национальных медийных платформ охватом аудитории, контентом распространяемого материала и серьезностью поднятых вопросов. Их можно назвать «основными информационными фабриками». В данной статье анализируются материалы ведущих информационных агентств Узбекистана с точки зрения их влияния на имидж страны
Information agencies play a key role in the development of the country's image. Because they differ from other national media platforms, audience coverage, content of distributed content and the seriousness of the issues raised. They can be called «main information factories».This article analyzes the materials of the leading news agencies of Uzbekistan in terms of their influence on the image of the country.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Alimov B.S. | PhD, доцент | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | “Дунё” ахборот агентлигининг сайти. — URL: http://jahonnews.uz/uz |
2 | Дўстмуҳаммад Х. Ахборот — мўжиза, жозиба, фалсафа. — Тошкент: Янги аср авлоди, 2013. — 320 б |
3 | Киселев И. Ю. Проблема образа государства в международных отношениях в рамках конструктивистской парадигмы // www.elitarium.ru2007. Апрель 8 |
4 | Миллий қидирув тизими. — URL: https://www.uz/ru/res/visitor/index?id=579Мурожаат қилингансана: 23. 06. 2019й. |
5 | Миллий қидирув тизими. — URL: https://www.uz/ru/res/visitor/index?id=4139Мурожаат қилингансана: 23.06.2019 |
6 | Пупкова А. Международный имидж страны: теоретические аспекты. — URL: http://www.lawinrussia.ru/node/34577829 октября 2016 |
7 | Ўзбекистон миллий ахборот агентлигининг сайти. — URL: http://www.uza.uz/oz/(Мурожаат қилинган сана: 23. 06. 2019 йил) |
8 | Ўзбекистон Республикаси Президенти Администрацияси ҳузуридаги Ахборот ва оммавий коммуникациялар агентлиги. — URL: http://www.api.uz/#uz/content/ licence/statistics/ |
9 | Худойқулов М. Журналистика ва публицистика. — Тошкент: Тафаккур, 2011. — 281 б |
10 | http://prinfo.ru/modules/Articles/article.php?storyid=68&storypage=3 |