17

В данной статье приводятся сведения о некоторых результатах проведенного исследования по тематике интеллектуальной одаренности во взаимосвязи с родительскими отношениями, составом семьи и особенностями детей, формируемых в них. Ценным в статье является описание и анализ выявленных характеристик, которые влияют на интеллектуальную одаренность детей. В частности, выделены факторы, влияющие на интеллектуальные способности детей (родительство, семейные отношения, социальное и психологическое окружение в семье и т.д.).

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 17-02-2020
  • Read count 1
  • Date of publication
  • Main LanguageRus
  • Pages9-12
Русский

В данной статье приводятся сведения о некоторых результатах проведенного исследования по тематике интеллектуальной одаренности во взаимосвязи с родительскими отношениями, составом семьи и особенностями детей, формируемых в них. Ценным в статье является описание и анализ выявленных характеристик, которые влияют на интеллектуальную одаренность детей. В частности, выделены факторы, влияющие на интеллектуальные способности детей (родительство, семейные отношения, социальное и психологическое окружение в семье и т.д.).

Ўзбек

Ушбу мақолада интеллектуал иқтидорнинг ота-оналик муносабатлари, оиланинг таркиби ва унда шаклланаётган болаларнинг хусусиятлари билан ўзаро алоқадорлиги мавзуси бўйича олиб борилган тадқиқотларнинг баъзи натижалари келтирилади. Мақолада болаларнинг интеллектуал иқтидорига таъсир кўрсатувчи аниқланган тавсифномаларнинг баёни ва таҳлили қимматга эга. Хусусан, болалаларнинг интеллектуал қобилиятига таъсир кўрастувчи омиллар (ота-онаси борлиги, оиладаги муносабатлар, оиладаги ижтимоий-психологик муҳит ва ҳ.к.) ажратилган.

Tags
English

This article is represent a popular-scientific information about some of the results of the study on the subject of intellectual giftedness in relation to parental relationships, family composition and characteristics of children formed in them. Valuable in the article is the description and analysis of the identified features that affect the intellectual giftedness of children. In particular, the factors which are affecting the intellectual abilities of children (parenthood, family relations, socio-psychological environment in the family,etc.) are indicated.

Tags
Author name position Name of organisation
1 Kodirova S..
2 Khabiyev T..
Name of reference
Waiting