188

Статья раскрывает факторы, препятствующие организации целостного образования детей с особыми потребностями в общеобразовательной школе, систематизирует компетентностный подход в реализации задач по устранению недостатков в этом процессе.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 19-02-2020
  • Read count 176
  • Date of publication 21-10-2019
  • Main LanguageRus
  • Pages35-37
Русский

Статья раскрывает факторы, препятствующие организации целостного образования детей с особыми потребностями в общеобразовательной школе, систематизирует компетентностный подход в реализации задач по устранению недостатков в этом процессе.

Ўзбек

Мақолада умумтаълим мактабларда махсус эҳтиёжи бўлган болаларни тўлақонли ўрганишни ташкил этишга тўсқинлик қилувчи омиллар аниқланади, бу жараёнда камчиликларни бартараф этиш бўйича топшириқларни бажаришда компетентлик ёндашувини тизимлаштиради.

Tags
English

The article reveals the factors that hinder the organization of the holistic education of children with special needs in a comprehensive school, systematizes the competence approach in the implementation of the tasks to eliminate deficiencies in this process.

Tags
Author name position Name of organisation
1 Zemlina Y..
Name of reference
Waiting