Ўзбекистондаги учта йирик олий таълим муассасасининг ўқитувчилари ўртасида саломатлик кўрсаткичларини шакллантириш шароитлари ва турмуш тарзидан хавф омиллари тақсимотини қиёсий баҳолаш амалга оширилди. Қуйидаги салбий хавф омилларига, яъни паст моддий ёрдам, сифатли овқатланишни таъминлаш учун етарли шароитлар, жисмоний фаолиятнинг сустлиги, норационал дам олиш, зарали одатлар мавжудлигига урғу берилди. Ушбу омилларнинг тиббиётга оид бўлмаган профилидаги университетларда катта аҳамиятга эга эканлигини кўрсатди
A comparative assessment of the distribution of risk factors from among the conditions and lifestyles, forming indicators of their health among teachers of three universities of Uzbekistan, has been carried out. Emphasis is placed on negative risk factors among which are: low material support, lack of conditions to ensure quality nutrition, insufficient physical activity, irrational rest, the presence of bad habits. Indicated the greater importance of these factors in universities of non-medical profile
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Salomova F.I. |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Алексеенко С.Н. Проблемы формирования здорового образа жизни в медицинской образовательной среде // Кубанский научный медицинский вестник - 2012-N4(133) - с. 10-14 2. Алексеенко С.Н. Система обучения в области профилактики заболеваний и формирования здорового образа жизни в медицинском вузе: А/реф…..д.м.н. - Москва. -2013 - 26 с 3. Вайнер Э.Н. Формирование здоровьесберегающей среды в системе высшего образования // Валеология–2004 №1–ст. 21-26 4. Лисицын Ю.П. Здоровье человека – социальная ценность – М.: Мысль – 1989-175 с 5. Обыденников Г.А. Формирование положи-тельного отношения педагогов вуза к здоровому образу жизни // Актуальные вопросы педагогики и психологии: матер. межд. заоч. науч. - практ. конф. Россия, г. Новосибирск, 2011: 34. |