229

Maqolada talabalarni kasb-hunarga tayyorlashdagi ijtimoiy-madaniy kompetensiyasini rivojlantirishda halq anʼanalarining roli yoritilgan. Ijtimoiy-madaniy kompetensiyani rivojlantirishda xalq anʼanalarini qo‘llashning shakl va uslublari tadqiq qilingan.

  • Журнал номи
  • Нашр номи
  • Кўришлар сони 229
  • Internet ҳавола
  • DOIdoi.org/10.47100/conference_pedagogy/S4_2
  • UzSCI тизимида яратилган сана 14-08-2020
  • Ўқишлар сони 147
  • Нашр санаси
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони13-19
Русский

В статье раскрывается роль народных традиций в развитии социокультурной компетенции в профессиональной подготовке студентов. Исследованы формы и методы применения народных традиций в развитии социокультурной компетенции.

Ўзбек

Maqolada talabalarni kasb-hunarga tayyorlashdagi ijtimoiy-madaniy kompetensiyasini rivojlantirishda halq anʼanalarining roli yoritilgan. Ijtimoiy-madaniy kompetensiyani rivojlantirishda xalq anʼanalarini qo‘llashning shakl va uslublari tadqiq qilingan.

English

In the article is exposed the role of national traditions in development socio-cultural competence in professional training of students. It is researched the forms and methods of applying national traditions in development socio-cultural competence.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Ruzmetova N.. старший преподаватель Ташкентского института текстильной и легкой промышленности
Ҳавола номи
1 Мирзияев Ш.М. Доклад избранного Президента Республики Узбекистан Шавката Мирзиёева на торжественном собрании, посвященном 24-й годовщине принятия Конституции Республики Узбекистан // https://uwed.uz/ru/pages/president-report
2 Ключевский В.О. Сочинения. В 9 томах. Т. 3. Курс русской истории. – М.: Мысль,1998. – С. 125.
3 Деркач В.В. Роль традиций в условиях глобализации // Современные проблемы науки и образования. М.: 2015. № 2. -253 с.
4 Стовба А.В. Диалектика взаимодействия традиций и инноваций // Междисциплинарные исследования в науке и образовании. 2012. № URL: www.es.rae.ru/mino/ - 780 с.
5 Волков Г.Н. Этнопедагогика. - М.: Академия, 1999. -168 с.
Кутилмоқда