262

Inklyuziv ta'lim sharoitida elektron ta'lim resurslari potentsialini samarali rivojlantirish faqat o'qituvchilarning axborotlashtirish va kommunikatsiya texnologiyalari sohasidagi kasbiy mahoratini oshirish jarayonida mumkin, ular faqat intensivlikning ayrim muammolarini hal qilish vositasi hisoblanadi. tuzatish va o'quv jarayoni, shuning uchun ulardan foydalanish o'z-o'zidan yakunlanmasligi kerak.

  • Журнал номи
  • Нашр номи
  • Кўришлар сони 262
  • Internet ҳавола
  • DOIdoi.org/10.47100/conference_pedagogy/S3_2
  • UzSCI тизимида яратилган сана 17-08-2020
  • Ўқишлар сони 171
  • Нашр санаси
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони21-29
English

Effective development of the potential of electronic educational resources in the conditions of inclusive education is possible only in the process of improving the professional competence of teachers in the field of information and communication technologies, which are only a tool for solving certain issues of intensification of the correctional and educational process, so their use should not be turned into an end in itself.

Русский

Эффективное развитие потенциала электронных образовательных ресурсов в условиях инклюзивного образования возможно только в процессе повышения профессиональной компетентности учителей в области информационно-коммуникационных технологий, которые являются лишь инструментом для решения определенных проблем интенсификации коррекционно-воспитательный процесс, поэтому их использование не должно превращаться в самоцель.

Ўзбек

Inklyuziv ta'lim sharoitida elektron ta'lim resurslari potentsialini samarali rivojlantirish faqat o'qituvchilarning axborotlashtirish va kommunikatsiya texnologiyalari sohasidagi kasbiy mahoratini oshirish jarayonida mumkin, ular faqat intensivlikning ayrim muammolarini hal qilish vositasi hisoblanadi. tuzatish va o'quv jarayoni, shuning uchun ulardan foydalanish o'z-o'zidan yakunlanmasligi kerak.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Shukurova M.E. researcher Karshi branch of Tashkent University of information technologies named after Muhammad al-Khorezmi
Ҳавола номи
1 Bespalov P. V. Computer competence in the context of personality-oriented learning. Pedagogy. - 2003. - No. 4.
2 Glukhareva, O. G. Formation of key competencies in high school students at the lessons of Informatics and ICT through project training / O. G. Glukhareva / / Innovative projects and programs in education. - 2013. - No. 3-Pp. 56-62.
Кутилмоқда