Мақолада талабаларнинг интеллектуал маданиятини ривожлантириш жараёнида фалсафа таълиминингг мазмуни, йўналиши ва функциялари, ушбу жараёнда талабаларда ижодкорлик, интеллектуал маданият билан боғлиқ кўникма ва малакаларни шакллантириш зарурияти, унга хизмат қиладиган педагогик омиллар тадқиқ қилинган.
Мақолада талабаларнинг интеллектуал маданиятини ривожлантириш жараёнида фалсафа таълиминингг мазмуни, йўналиши ва функциялари, ушбу жараёнда талабаларда ижодкорлик, интеллектуал маданият билан боғлиқ кўникма ва малакаларни шакллантириш зарурияти, унга хизмат қиладиган педагогик омиллар тадқиқ қилинган.
В статье исследованы содержание, направления и функции философского образования в процессе развития интеллектуальной культуры студентов, необходимость формирования у студентов навыков и умений, связанных с творчеством, интеллектуальной культурой, служат педагогическим факторам.
The article examines the content, direction and functions of
philosophy education in the process of developing students'ualual culture, creativity in
students in this process, the need to form skills and skills related toualual culture, the
pedagogical factors that serve it
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Qurbonov J.A. | тадқиқотчи |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Фалсафа қомусий луғат. Тошкент.:Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти. 2004, -Б.115 |
2 | .Поваренков Ю.П. Психологическое содержание профессионального становления человека / Ю.П. Поваренков. М.: Изд-во ИП РАН, 2002.- С. 137 |
3 | Janet G.Donald. Intellectual skills inhigher education.The Canadian Journal of Higher Education, Vol. XV-1, 1985. рр. 61 |
4 | Йўлдошев Ҳ. Фалсафадан нима наф? http://khyuldoshev.wordpress.com |
5 | Rodionov М, Dedovets Z. The Development of Students’ Intellectual Tolerance in the Process of Teaching Mathematics at Secondary Level. London Journal of Research in Humanities and Social Sciences. Volume 18/ Issue 2. -рр. 1-14 |
6 | European Commission. The European Higher Education Area in 2018:Bologna Process Implementation Report. Luxembourg: Publications Office of the European Union.(http://ec.europa.eu/eurydice). –Р. 159 |