Ushbutadqiqotda har xil turdagi paxta iste'molchilarining afzalliklari va farqlarini yaxshiroq tushunish uchun aholining sotib olish faolligiga ta'sir ko'rsatadigan asosiy omillar ko'rib chiqilgan. Bundan tashqari, ushbu tadqiqot asosan O'zbekiston kompaniyalari va raqobatdosh boshqa mamlakatlar – tikuvchilik bozorida eng katta ishtirokchi-ishlab chiqaruvchilar tomonidan ishlab chiqarilgan mahsulotlarni ko'rib chiqishga qaratilgan. Hamda to'qimachilik sanoatining raqobatbardoshligini oshirish bo'yicha uni ishlab chiqarishning barcha texnologik bosqichlarini qamrab oladigan kompleks strategiyaga ehtiyoj borligi ko’rsatib o’tilgan. Ushbu tadqiqotlar shuni ko'rsatadiki, iqtisodiy afzalliklarga qaramay, O'zbekiston kompaniyalari hanuzgacha ichki va tashqi bozorlarda yetarlicha tan olinishga ega emaslar.
This study examines the major factors influencing the purchasing activity of the population for better understanding of the differences and similarities in preferences of the various groups of cotton apparel consumers. Moreover, this research focuses on general review of the commodities produced by Uzbek companies and other countries-competitors –major players in apparel market. There is a need in a comprehensive strategy on improvement of textile industry competitiveness that will cover all technological stages of its production. This research clearly shows that in spite of the cost advantages, Uzbekistan companies still fail to command a sufficient level of recognition in domestic and overseas markets
В этом исследовании рассматриваются основные факторы, влияющие на покупательскую активность населения, для лучшего понимания различий и сходств в предпочтениях различных групп потребителей хлопчатобумажной одежды. Кроме того, данное исследование сфокусировано на общем обзоре товаров, производимых узбекскими компаниями и другими странами-конкурентами - основными игроками на рынке одежды также на необходимости комплексной стратегии повышения конкурентоспособности текстильной промышленности, охватывающая все технологические этапы ее производства. Это исследование ясно показывает, что, несмотря на ценовые преимущества, узбекские компании все еще не могут получить достаточный уровень признания на внутреннем и зарубежных рынках.
Ushbutadqiqotda har xil turdagi paxta iste'molchilarining afzalliklari va farqlarini yaxshiroq tushunish uchun aholining sotib olish faolligiga ta'sir ko'rsatadigan asosiy omillar ko'rib chiqilgan. Bundan tashqari, ushbu tadqiqot asosan O'zbekiston kompaniyalari va raqobatdosh boshqa mamlakatlar – tikuvchilik bozorida eng katta ishtirokchi-ishlab chiqaruvchilar tomonidan ishlab chiqarilgan mahsulotlarni ko'rib chiqishga qaratilgan. Hamda to'qimachilik sanoatining raqobatbardoshligini oshirish bo'yicha uni ishlab chiqarishning barcha texnologik bosqichlarini qamrab oladigan kompleks strategiyaga ehtiyoj borligi ko’rsatib o’tilgan. Ushbu tadqiqotlar shuni ko'rsatadiki, iqtisodiy afzalliklarga qaramay, O'zbekiston kompaniyalari hanuzgacha ichki va tashqi bozorlarda yetarlicha tan olinishga ega emaslar.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Khakimova S.N. | Assistant teacher | TSUE |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Center for research and policy making (CRPM), (2005), “World trends in clothing manufacturing”, Occasional Paper N.9, Scopje, Macedonia |
2 | Hayashi, T.,(2016), The Japanese experience in technology, United Nations University Press, Tokyo, Japan |
3 | Kato Kozaburo. 1999. Mengyõniokerugijutsuiten to keitai (Technology transfer in the Japanese cotton industry). UNU Research Paper No. HSDRJE18J/UNUP-68. Tokyo, United Nations University Press. |
4 | Montagna, A.J., “The Industrial revolution”, http://www.yale.edu |
5 | United Nations, (2003), “The common country assessment of Uzbekistan”, http://www.undp.uz/publications |
6 | UNDP (2016), “Textile Industry in Uzbekistan: Problems and Prospects”, www.undp.com |
7 | https://uzts.uz/ |
8 | https://uztextile.uz/ |