321

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 06-10-2020
  • Ўқишлар сони 307
  • Нашр санаси 06-05-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони42-43
Калит сўзлар
Русский

В статье показана объективная необходимость маркетинга в совершенствовании туризма в период развития цифровой экономики. Также раскрыты преимущества маркетинговых стратегий и пути развития туристических услуг.
 

Калит сўзлар
English

In this article, the objective necessity of the marketing strategy for tourism sphere development in digital economy progress are highlighted. Also, some ways and advantages to use marketing strategies in tourism services are shown.

Калит сўзлар
Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Boltayeva M.. катта ўқитувчи БухДУ
Ҳавола номи
1 1. Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг Олий Мажлисга Мурожаатномаси. https://president.uz/uz/lists/view/3324
2 2. Victor T.C. Middleton with Jackie Clarc. The need for strategic planning. Marketing in Travel and Tourism. Third edition. 2001.
3 3. Эштаев А.А. Глобаллашув шароитида туризм индустриясини бошқаришнинг маркетинг стратегияси. И.ф.д. (Doctor of Science) илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация автореферати. Самарқанд 2019.
4 4. www.stat.uz маълумотлари
Кутилмоқда