288

Ушбу мақолада миллий мусиқа санъати, “Муножат” рақси ва унинг 
хореографик  талқини  хақида  сўз  юритилган.  Муаллиф  “Муножат”  рақсидаги  ҳис-
туйғуларнинг пластик ифодавийлиги ва ижрочиликнинг техник маҳорати ҳамда рақснинг 
саҳналаштирилиш тарихи, ижрочилари борасидаги ўз фикрларини баён этган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 05-12-2020
  • Ўқишлар сони 283
  • Нашр санаси 24-11-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони375-379
Ўзбек

Ушбу мақолада миллий мусиқа санъати, “Муножат” рақси ва унинг 
хореографик  талқини  хақида  сўз  юритилган.  Муаллиф  “Муножат”  рақсидаги  ҳис-
туйғуларнинг пластик ифодавийлиги ва ижрочиликнинг техник маҳорати ҳамда рақснинг 
саҳналаштирилиш тарихи, ижрочилари борасидаги ўз фикрларини баён этган.

Русский

В данной статье освящается искусство национальной музыки, танец 
“Mуножат” и хореографическая интерпретация. Раскрываются технические движения и 
пластика  с  выражением  эмоционального  состояния, а также история постановки танца 
“Mуножат”, исполнителей и исполнительских навыков. 

English

This  article  focuses  on  the  art  of  national  music,  the  dance  “Munojat”  and 
choreographic interpretation. Technical movements and plastic with the expression of the emotional 
state are revealed, as well as the history of the “Munojat” dance, performers and performing skills 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Abraykulova N.E.
Ҳавола номи
1 Karimova R., Sayfullaeva D.“O‘zbek yakka ayollar raqsi”. Toshkent.”Cho‘lpon” nashriyoti. 2007 y.
2 Hamraeva G. Raqsning milliy qiyofasi.-Toshkent. 2012 y.
3 Acting on and off: Sanford meisner reconsidered Durham, K.2004 Studies in Theatre and Performance 23(3). (Deystvie i viklyuchenie: Senford Meysner peresmotrel Darem, K. 2004 Issledovaniya v teatre i spektakle 23 (3
Кутилмоқда