Ушбу мақолада маънавият, ахлоқ тушунчалари мазмуни, хусусан
ёшларни маънавий – ахлоқий жихатдан тарбиялаш йўллари, таълим муассасаларида
таълим ва тарбиянинг бирлиги,амалга оширилаётган ишлар кўрсатиб берилган.
In this article spirituality, ethics of morality, especially the education of spiritual-
ethical education of youth and cohesion in education, and the practice of action is underdeveloped.
В данной статье освещено духовность, этика нравственности,
особенности воспитания духовно-этического воспитания молодежи и сплоченность в
образовании, а также практика действия недоразвиты.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Xakimov D.A. |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Karimov I. Yuksak ma’naviyat – engilmas kuch.-T.:Ma’naviyat, 2008. –B.19. |
2 | Turg‘unboev F, Zohidov F, Mo‘minov S. Ma’naviy – ma’rifiy targ‘ibot: shakl va mazmun. – T:Farg‘ona, 2011. -B.55. |
3 | Karimov I. Yuksak ma’naviyat – engilmas kuch.-T.:Ma’naviyat, 2008.–B.19. |
4 | Rizo Isfahoniy.Axloqnoma. – T.: Yangi nashr, 2011.- B.100. |
5 | KarimovI. O‘zbekiston mustaqillikka erishish ostonasida.- T.:O‘zbekiston, 2011. – B.89. |