236

Ушбу  мақолада  маънавият,  ахлоқ  тушунчалари  мазмуни,  хусусан 
ёшларни  маънавий  –  ахлоқий  жихатдан  тарбиялаш  йўллари,  таълим  муассасаларида 
таълим ва тарбиянинг бирлиги,амалга оширилаётган ишлар кўрсатиб берилган. 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 09-12-2020
  • Ўқишлар сони 229
  • Нашр санаси 07-12-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони174-177
Ўзбек

Ушбу  мақолада  маънавият,  ахлоқ  тушунчалари  мазмуни,  хусусан 
ёшларни  маънавий  –  ахлоқий  жихатдан  тарбиялаш  йўллари,  таълим  муассасаларида 
таълим ва тарбиянинг бирлиги,амалга оширилаётган ишлар кўрсатиб берилган. 

English

In this article spirituality, ethics of morality, especially the education of spiritual-
ethical education of youth and cohesion in education, and the practice of action is underdeveloped. 

Русский

В  данной  статье  освещено  духовность,  этика  нравственности, 
особенности  воспитания  духовно-этического  воспитания  молодежи  и  сплоченность  в 
образовании, а также практика действия недоразвиты. 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Xakimov D.A.
Ҳавола номи
1 Karimov I. Yuksak ma’naviyat – engilmas kuch.-T.:Ma’naviyat, 2008. –B.19.
2 Turg‘unboev F, Zohidov F, Mo‘minov S. Ma’naviy – ma’rifiy targ‘ibot: shakl va mazmun. – T:Farg‘ona, 2011. -B.55.
3 Karimov I. Yuksak ma’naviyat – engilmas kuch.-T.:Ma’naviyat, 2008.–B.19.
4 Rizo Isfahoniy.Axloqnoma. – T.: Yangi nashr, 2011.- B.100.
5 KarimovI. O‘zbekiston mustaqillikka erishish ostonasida.- T.:O‘zbekiston, 2011. – B.89.
Кутилмоқда