Ватанимиз тарихининг миллий маданий мероси, мутафаккирлари-
мизнинг ёш авлод тарбиясидаги ахлоқий, эстетик, экологик қарашлари, комил инсон ғояси
тўғрисидаги қарашлари илмий ўрганилган ва асосланган.
Ватанимиз тарихининг миллий маданий мероси, мутафаккирлари-
мизнинг ёш авлод тарбиясидаги ахлоқий, эстетик, экологик қарашлари, комил инсон ғояси
тўғрисидаги қарашлари илмий ўрганилган ва асосланган.
Национально-культурное наследие истории нашей страны, мысли
наших великих предков о нравственном, эстетическом, экологическом воспитании
подрастающего поколения и о подходах к идеологии мудрого человека были найдены и
научно исследованы.
The national cultural legacy of the history of our country, the thoughts of our
great ancestors about the moral, aesthetic, ecologic education of younger generation and the
approaches of the ideology of wise man were found and scientifically explored.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Jumaboev .P. |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | A.Haydarov. Inson kamoloti va milliy-ma’naviy qadriyatlar. -T.: Muharrir, 2008 y. |
2 | K.Nosirov. Xalq ta’limi jurnali 5-son. -T.: 2017 y. |
3 | “Voyaga etmaganlar nazoratsizligi hamda qamrovsizligining oldini olishda oila, uzluksiz ta’lim muassasalari, mahalla va huquq-tartibot organlarining o‘zaro hamkorligi” Respublika ilmiy-amaliy konferensiya materiallari. -G.: GDU, 20014 y. |
4 | “Internauka” nauchnыy jurnal 6(88) chast 2. -M.: 2019 g. |
5 | K.Xoshimov, S.Nishonova. Pedagogika tarixi. -T.: 2005 y. |