мақола таълим жараёнида бўлажак мутахассислар касбий
тафаккурини ривожлантиришда педагогик мулоқотнинг аҳамиятини ўрганишга
бағишланган бўлиб, мулоқотнинг касбий етукликка эришиш жараёнидаги тарбияловчи
имкониятлари ёритилган.
мақола таълим жараёнида бўлажак мутахассислар касбий
тафаккурини ривожлантиришда педагогик мулоқотнинг аҳамиятини ўрганишга
бағишланган бўлиб, мулоқотнинг касбий етукликка эришиш жараёнидаги тарбияловчи
имкониятлари ёритилган.
в статье рассматривается вопрос о развитии профессионального
мышления будущих специалистов, отражаются возможности достижения высокой
квалификации через профессиональное общение.
the article is devoted to exploring the role of pedagogical communication in the
development of professionals in the educational process, and the educational opportunities of
communication in the process of professional development. thinking, profession, communication, future teacher, development, education,
character, criteria, result.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Qurbonova G.. |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Isaev I.F. Professionalno-pedagogicheskaya kultura prepodavatelya: Uchebnoe posobie dlya vuzov / I. F. Isaev.–M.:Akademiya, 2002. |
2 | Ochilov M. , Ochilova N. “O‘qituvchi odobi”.–T.: “O‘qituvchi”, 1997, 6-bet. |
3 | Xrestomatiya po obщey psixologii. Psixologiya mыshleniya /pod red. YU.B. 4. Gippenreyter, V.V.Petuxova.–M.:Izd-vo MGU, 1981.–240 s. |
4 | G‘oziev E.E Muomala psixologiyasi T-2001 y |
5 | Alex Moore. Teaching and Learning: Pedagogy, Curriculum and Culture.–Routledge, USA, 2012. |