266

Мамлакатимизда    охирги    йилларда    модернизациялаш    жараёнига 
алоҳида    эътибор    қаратилмоқда    ва   шу    асосда    бу   жараён    иқтисодиётимиз тарақ-
қиётининг  асосий   омили   сифатида   баҳоланмокда.   Мустақиллик йилларида Республи-
камизда барча   тармоқлар қатори қишлоқ хўжалигини модернизациялаш   асосида ишлаб  
чиқарилаётган маҳсулотларнинг рақобатдошлигини  босқичма-босқич  оширилиши  амалга  
оширилаётган аграр ислоҳотларнинг энг асосий йўналишига айланди.  

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 15-01-2021
  • Ўқишлар сони 253
  • Нашр санаси 14-01-2021
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони144-149
Ўзбек

Мамлакатимизда    охирги    йилларда    модернизациялаш    жараёнига 
алоҳида    эътибор    қаратилмоқда    ва   шу    асосда    бу   жараён    иқтисодиётимиз тарақ-
қиётининг  асосий   омили   сифатида   баҳоланмокда.   Мустақиллик йилларида Республи-
камизда барча   тармоқлар қатори қишлоқ хўжалигини модернизациялаш   асосида ишлаб  
чиқарилаётган маҳсулотларнинг рақобатдошлигини  босқичма-босқич  оширилиши  амалга  
оширилаётган аграр ислоҳотларнинг энг асосий йўналишига айланди.  

Русский

В последние годы особое внимание уделяется процессу модернизации в 
нашей стране, и на этой основе он рассматривается как основной фактор экономического 
развития.  В  годы  независимости,  наряду  с  другими  секторами,  основным  направлением 
аграрных  реформ  является  постепенное  повышение  конкурентоспособности  продукции, 
производимой в результате модернизации сельского хозяйства. 

English

In  recent years,  special attention has been paid  to  the modernization process  in 
our country, and on this basis it is considered as the main factor in economic development. During 
the  years  of  independence,  along with  other  sectors,  the main  direction  of  agrarian  reforms  is  a 
gradual  increase  in  the  competitiveness  of  products  produced  as  a  result  of  modernization  of 
agriculture. 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Sirojiddinov K.I.
Ҳавола номи
1 Ziyadin S.T. Innovatsii, ix razrabotka i vnedrenie // Obshestvo i ekonomika. – 2013 –№ 11-12. – S. 184-9.
2 Kotler F. Marketing XXI veka. Marketing ot A do YA. Novie marketingovie texnologii. Desyat smert-x grexov marketinga: per. s angl./pod red.T.R. Teor. –SPb.: Neva, 2005. – 432 s.
3 Mironov M.G. Vasha konkurentosposobnost. –M:. Alfa, 2004.
4 Porter M.E. Konkurentnoe preimushestvo: kak dostich visokogo rezultata i obespechit ego ustoy-vost / Per. s angl, E. Kalinina. –M.: Alpina Biznes Buks, 2005.–714 s.
Кутилмоқда