95

Мақолада,  умумий  ўрта  таълим  мактабларида  аниқ  ва  табиий 
фанлар  узвийлиги  ва  интеграциясига  асосланган  ягона  графикавий  тартибни 
таъминлашнинг педагогик механизмлари тўғрисида фикр юритилган. 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 16-01-2021
  • Ўқишлар сони 91
  • Нашр санаси 06-01-2021
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони344-348
Ўзбек

Мақолада,  умумий  ўрта  таълим  мактабларида  аниқ  ва  табиий 
фанлар  узвийлиги  ва  интеграциясига  асосланган  ягона  графикавий  тартибни 
таъминлашнинг педагогик механизмлари тўғрисида фикр юритилган. 

Русский

В  статье  речь  идёт  педагогических  механизмов  обеспечения  единого 
графического  режима  на  основе  интеграции  и  преемственности точных  и  естественных 
наук общеобразовательных школ.   

English

The article deals with the pedagogical mechanisms  for ensuring a single graphic 
regime  based  on  the  integration  and  continuity  of  the  exact  and  natural  sciences  of  secondary 
schools. 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Tadjibaev .B.
Ҳавола номи
1 Furman A.V. Povishenie effektivnosti graficheskoy podgotovki shkolnikov (na materiale predmetov chercheniya i trudovogo obucheniya 4-8 klassov): Diss…kand.ped.nauk. – Kiev. 1984. – 210 s.
2 Abdullaeva B.S. Fanlararo aloqadorlikning metodologik-didaktik asoslari (Ijtimoiy- gumanitar yo‘nalishdagi akademik litseylarda matematika o‘qitish misolida). / Ped.fan.dok...diss.-Toshkent: TDPU, 2006.- 264 b.
Кутилмоқда