Мазкур мақолада лотин тилини ўқитишнинг ўзига хосликлари,
лотин тилини ўргатиш жараёнида талабаларни интеллектуал-маданий ривожланти-
ришнинг назария ва амалиётдаги ҳолати ёритиб берилган. Муаллиф назарий-эмпирик
таҳлил натижалари асосида лотин тилини ўқитиш сифатини такомиллаштиришга
доир таклиф ва тавсиялар ишлаб чиққан.
Мазкур мақолада лотин тилини ўқитишнинг ўзига хосликлари,
лотин тилини ўргатиш жараёнида талабаларни интеллектуал-маданий ривожланти-
ришнинг назария ва амалиётдаги ҳолати ёритиб берилган. Муаллиф назарий-эмпирик
таҳлил натижалари асосида лотин тилини ўқитиш сифатини такомиллаштиришга
доир таклиф ва тавсиялар ишлаб чиққан.
В данной статье описаны особенности преподавания латыни, теория
и практика интеллектуального и культурного развития студентов в процессе препода-
вания латинского языка. На основании результатов теоретического и эмпирического
анализа автором были внесены предложения по улучшению качества преподавания
латинского языка.
This article highlights the peculiarities of Latin language teaching, the theory and
practice of intellectual and cultural development of students in the teaching of Latin. Based on the
results of theoretical and empirical analysis, the author made suggestions and recommendations for
improving the quality of teaching Latin.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Isroilova M.. |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Zelinskiy F. Drevniy mir i mi. M., 1997. – S.18-19. |
2 | Katsman N. Metodika prepodavaniya latinskogo yazika. – M., 2003. - S9-24. |
3 | Podosinov A. Latinskiy yazik v shkole. Istoriya, zadachi i metodika prepodavaniya. – M., 1996. – S.32. |
4 | Sivkunova E. Formirovanie avtonomnosti studenta lingvisticheskogo vuza na osnove mejdissiplinarnogo vzaimodeystviya uchebnix kursov (angliyskogo i latinskogo yazikov). Avtoreferat dissertatsii na soiskanie stepeni kandidata pedagogicheskix nauk. – M., 2002. – S.5. |