Мазкур мақолада “Йўл ҳаракати қоидалари ва хавфсиз
ҳаракатланишасослари” фанидан “Транспорт воситаларидан фойдаланиш” мавзусидаги
маъруза ва тажриба ишларида интерфаол таълим технологияларининг қўлланилиши
жумладан, “Кластер”, “Венн диаграммаси”, методлари мисолида келтирилган.
Мазкур мақолада “Йўл ҳаракати қоидалари ва хавфсиз
ҳаракатланишасослари” фанидан “Транспорт воситаларидан фойдаланиш” мавзусидаги
маъруза ва тажриба ишларида интерфаол таълим технологияларининг қўлланилиши
жумладан, “Кластер”, “Венн диаграммаси”, методлари мисолида келтирилган.
В статье анализированно проведении лекционных занаятий широко
применены интерактивные педагогические образовательные технологии. Кроме того,
педагог, исходя из возможности и потребности студентов может применить в учебный
процессе методы новых педагогических технологий таких как “диаграмма Венна” и
“кластер” на основе креативности.
For analysis chosen the theme: “The use of traffic lights in building traffic
movements” and demonstrated usage of several leaching technologies such as, “Cluster”, “Venn
diagram” in details.
In this graduating work the following features are researched: lecture texts, actuality of the
point, the goal of teaching the students by the innovative methods of pedagogical technologies.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Eshanbabaev A.A. |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | I.A.Karimov. O‘zbekiston mustaqilikka erishish ostonasida-T. “O‘zbekiston” NMIU. 2011. |
2 | N.S. Sayidaxmedov, S.A.Abduraximov. Pedagogik mahorat va pedagogik texnologiya. T.:TDTU qoshidagi OIPI nashri, 2010 y. |
3 | O‘zbekiston Respublikasi IIV, O‘zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi. Yo‘l harakati qoidalari. T.:2016 |
4 | Q.X.Azizov Harakat xavfsizligini tashkil etish asoslari T. 2009 |