96

Ушбу мақолада алгоритмик машқ тизимини тузиш жараёни ўзига хос 
эканлиги  ва  алгоритмик  машқни  тузиш  воситалари,  алгоритмик  машқ  тизими  она 
тилидан  ўрганилаётган мавзунинг мазмуни,  қурилишига мос  бўлиши,  унда  алгоритмик 
машқнинг  барча  турлари  берилиши.  Шунингдек,  ўқувчиларнинг  ўқиш-ўрганишга 
қизиқишларини  оширишда  алгоритмик  машқларни  она  тилига  тадбиқ  қилишнинг 
аҳамияти ҳақида сўз юритилади. 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 09-02-2021
  • Ўқишлар сони 95
  • Нашр санаси 25-01-2021
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони346-352
Ўзбек

Ушбу мақолада алгоритмик машқ тизимини тузиш жараёни ўзига хос 
эканлиги  ва  алгоритмик  машқни  тузиш  воситалари,  алгоритмик  машқ  тизими  она 
тилидан  ўрганилаётган мавзунинг мазмуни,  қурилишига мос  бўлиши,  унда  алгоритмик 
машқнинг  барча  турлари  берилиши.  Шунингдек,  ўқувчиларнинг  ўқиш-ўрганишга 
қизиқишларини  оширишда  алгоритмик  машқларни  она  тилига  тадбиқ  қилишнинг 
аҳамияти ҳақида сўз юритилади. 

Русский

В  данной  статье  речь  идет  об  особенностях  составления 
алгоритмических  упражнений,  о  соответствии  содержания,  средств  и  видов 
алгоритмических  упражнений  при  обучении  родному  языку.  А  также  в  статье  особо 
подчеркивается  роль  алгоритмических  упражнений  в  повышении  познавательной 
деятельности обучащихся. 

English

In this article it is talked about characteristics of making up algorithmic exercises, 
about  suitability  of  the  content,  about  types  of  algorithmic  exercises  in  teaching mother  tongue. 
Besides, the role of algorithmic exercises in improving cognitive skills of students is emphasized in 
the article. 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Turaboyeva M.Y.
Ҳавола номи
1 Umumiy o’rta ta’limning davlat ta’lim standarti va o’quv dasturi. Boshlang’ich ta’lim.“Ta’lim taraqqiyoti” jurnali.–Toshkent. 1999. 7–maxsus son.–71-135-betlar. Umumiy o’rta ta’limning davlat ta’lim standarti va takomillashtirilgan o’quv dasturi. // “Boshlang’ich ta’lim” jurnali.–Toshkent. 2005. 5-son
2 Roziqov O.R. O‘zbek tilidan dars tiplari. Toshkent, O‘qituvchi. 1976.
3 Boshlang‘ich ta’lim konsepsiyasi. Tuzuvchilar: Abdullaeva Q.A, Safarova R.F va b. “Boshlang‘ich ta’lim” jurnali.1998. 6-son-12-18 betlar.
4 Adizov B.R. Boshlang‘ich ta’limni ijodiy tashkil etishning nazariy asoslari. Ped.fanlari. dokt...diss.–T.:2003 .–280 b
5 Bobomurodova A.YA. Ona tili ta’limi jarayonida o‘yin topshiriqlaridan foydalanish. Ped.fanl. nomz....diss. T.:1996.–145 b.
6 Dorno I.V. Problemnoe obucheniya v shkole–M.:Prosveщenie, 1984.–31 s.
7 O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi. 1-tom. «O‘zbekiston Milliy Ensiklopediyasi» ilmiy nashriyoti. Toshkent. 2000. –735 b.
Кутилмоқда