71

Мақолада  муаллиф  томонидан  физика  ўқитувчисини  тайёрлашга 
инновацион  ёндашув,    инновацион  ва  анъанавий  методларнинг  аҳамияти,  интерфаол 
методлар  орқали  физика  фанидан  “Газларда  электр  токи”  мавзусини  ўқитишда 
технологик  харита  орқали  ўқитувчи  ва  талаба  фаолиятининг  мазмун-моҳияти  очиб 
берилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 10-03-2021
  • Ўқишлар сони 68
  • Нашр санаси 15-02-2021
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони282-285
Ўзбек

Мақолада  муаллиф  томонидан  физика  ўқитувчисини  тайёрлашга 
инновацион  ёндашув,    инновацион  ва  анъанавий  методларнинг  аҳамияти,  интерфаол 
методлар  орқали  физика  фанидан  “Газларда  электр  токи”  мавзусини  ўқитишда 
технологик  харита  орқали  ўқитувчи  ва  талаба  фаолиятининг  мазмун-моҳияти  очиб 
берилган.

Русский

В  статье  автор  объясняет  инновационный  подход  к  подготовке 
учителя физики,  важность инновационных и традиционных методов, а также характер 
деятельности  учителя  и  ученика  с  помощью технологической  карты  для  преподавания 
предмета «Электричество в газах» с помощью интерактивных методов. 

English

In the article, the author explains the  innovative approach  to  training a physics 
teacher,  the  importance  of  innovative  and  traditional  methods,  and  the  nature  of  teacher  and 
student  activity  through  a  technology  map  to  teach  the  subject  "Electricity  in  Gases"  through 
interactive methods.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Beknazarova Z.F.
Ҳавола номи
1 O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. Barkamol avlod – O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. O‘zbekiston Respublikasining “Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi”. – T.: SHarq, 1997. – B. 20-29.
2 Dexkanova M.U. Kasb ta`limi metodikasi. O`quv qo`llanma. - T.: ToshTYMI. 2013. - 148 bet
3 Musaxanova G., Axmetova K.. «Umumiy pedagogika» fani (Ma’ruzalar matni) - T.,TDIU, 2012. – 279 bet.
4 Porshnev S. V. Personalniy kompyuter v vuzovskom kurse fiziki: ego mesto, programmnoe obespechenie // Uchebniy eksperiment v visshey shkole. – 1998. –№ 2.
Кутилмоқда