216

Мақолада  интернетнинг  коммуникациянинг  бошқа  каналларга 
қараганда  устунлик  жиҳати  қўриб  чиқилган,  унда  шуни  такидлаш  жоизки, 
коммуникациялар ҳам интернет фойдаланувчилари  (шахслараро мулоқот), ҳам тақдим 
этилган  ахборот  билан  (машиналараро  мулоқот)  бўлиши  мумкин.  Интернет 
интерактивлиги туфайли интернет фойдаланувчилари глобал тармоқ ёрдамида мулоқот 
учун  ахборотни  узатишнинг  аудиовизуал  каналларини  қўллаш  имкониятига  эга  бўлиш 
йўллари очиб берилган. 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 15-03-2021
  • Ўқишлар сони 212
  • Нашр санаси 15-03-2021
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони54-59
Ўзбек

Мақолада  интернетнинг  коммуникациянинг  бошқа  каналларга 
қараганда  устунлик  жиҳати  қўриб  чиқилган,  унда  шуни  такидлаш  жоизки, 
коммуникациялар ҳам интернет фойдаланувчилари  (шахслараро мулоқот), ҳам тақдим 
этилган  ахборот  билан  (машиналараро  мулоқот)  бўлиши  мумкин.  Интернет 
интерактивлиги туфайли интернет фойдаланувчилари глобал тармоқ ёрдамида мулоқот 
учун  ахборотни  узатишнинг  аудиовизуал  каналларини  қўллаш  имкониятига  эга  бўлиш 
йўллари очиб берилган. 

Русский

В статье рассматривается особенность Интернета, ее превосходство 
перед  другими  каналами  коммуникации,  и  этот  фактом  является  то,  что 
коммуникации  возможны  как  с  пользователями  Интернета  (межличностное 
взаимодействие),  так  и  с  представленной  информацией  (машинное    взаимодействие). 
Благодаря  развитию  интерактивности Интернета пользователи получили  возможность 
использовать  для  общения  посредством  интернета  аудиовизуальные  каналы  передачи 
информации.

English

The  article describe  the  feature  of  the  Internet  in  front  of  other  communication 
channels is that communication is possible both with Internet users (interpersonal interaction), and 
with  the  information  provided  (machine  interaction),  development  of  the  interactivity  of  the 
Internet,  users  have  the  opportunity  to  use  audio-visual  channels  for  transmitting  information 
through the Internet. 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Beknazarov K.T.
Ҳавола номи
1 Goroxov V.M. Grinberg T.E. Interaktivnaya jurnalistika: put v budushee//Ot knigi do interneta. Jurnalistika i literatura na rubeje novogo tisyacheletiya//21 vek informatsiya i obshestvo//MGU, 2000.
2 Lazutina G.V. Osnovi tvorcheskoy deyatelnosti jurnalista. M., Aspektpress, 2004.
3 Lashuk O.R. Redaktirovanie informatsionnix soobsheniy. M., 2004.
4 Pulya, V. 7 trendov: chto jdet novie media v 2014 godu? [Elektronniy resurs] / V. Pulya // Blog V. Pulya New_media. 2014. 9 yanvarya. URL: http://new- media.livejournal.com/115420.html.
5 Pulya, V. 11 navikov mnogozadachnogo jurnalista [Elektronniy resurs] / V. Pulya // jurnal «Jurnalist». 2013. 2 oktyabrya. URL: http://journalist- virt.ru/archive/2013/10/document2121.html.
6 Sistema sredstv massovoy informatsii Rossii. M., Aspektpress, 2003.
7 Tertichniy A.A. Janri periodicheskoy pechati. M., Aspektpress, 2002.
8 John A. Fortunato. Commercialization: Impact on media content // Blackwell Reference Online. The International Encyclopedia of Communication. URL: http://www.blackwellreference.com/public/tocnode?id=g9781405131995_chunk_g97814051 319958_ss53-1 (data obrasheniya11/12/2013 09:24).
9 Korotkova, E. N. Mediaportal kak sredstvo sozdaniya kachestvennogo kontenta [Elektronniy resurs] / E. N. Korotkova // Moskva. 2009. URL: http://www.dslib.net/zhurnalistika/mediaportal-kak-sredstvo-sozdanija-kachestvennogo- kontenta.html.
10 Korotkova, E. N. Multimediynie sredstva massovoy kommunikatsii: kontent i texnologii [Elektronniy resurs] / E.N. Korotkova//Izvestiya RGPU im. A.I. Gersena. 2008. URL: http://cyberleninka.ru/article/n/multimediynye-sredstva-massovoy-kommunikatsii- kontent-i-tehnologii#ixzz32hVKfecw.
Кутилмоқда