Мақолада интернетнинг коммуникациянинг бошқа каналларга
қараганда устунлик жиҳати қўриб чиқилган, унда шуни такидлаш жоизки,
коммуникациялар ҳам интернет фойдаланувчилари (шахслараро мулоқот), ҳам тақдим
этилган ахборот билан (машиналараро мулоқот) бўлиши мумкин. Интернет
интерактивлиги туфайли интернет фойдаланувчилари глобал тармоқ ёрдамида мулоқот
учун ахборотни узатишнинг аудиовизуал каналларини қўллаш имкониятига эга бўлиш
йўллари очиб берилган.
Мақолада интернетнинг коммуникациянинг бошқа каналларга
қараганда устунлик жиҳати қўриб чиқилган, унда шуни такидлаш жоизки,
коммуникациялар ҳам интернет фойдаланувчилари (шахслараро мулоқот), ҳам тақдим
этилган ахборот билан (машиналараро мулоқот) бўлиши мумкин. Интернет
интерактивлиги туфайли интернет фойдаланувчилари глобал тармоқ ёрдамида мулоқот
учун ахборотни узатишнинг аудиовизуал каналларини қўллаш имкониятига эга бўлиш
йўллари очиб берилган.
В статье рассматривается особенность Интернета, ее превосходство
перед другими каналами коммуникации, и этот фактом является то, что
коммуникации возможны как с пользователями Интернета (межличностное
взаимодействие), так и с представленной информацией (машинное взаимодействие).
Благодаря развитию интерактивности Интернета пользователи получили возможность
использовать для общения посредством интернета аудиовизуальные каналы передачи
информации.
The article describe the feature of the Internet in front of other communication
channels is that communication is possible both with Internet users (interpersonal interaction), and
with the information provided (machine interaction), development of the interactivity of the
Internet, users have the opportunity to use audio-visual channels for transmitting information
through the Internet.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Beknazarov K.T. |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Goroxov V.M. Grinberg T.E. Interaktivnaya jurnalistika: put v budushee//Ot knigi do interneta. Jurnalistika i literatura na rubeje novogo tisyacheletiya//21 vek informatsiya i obshestvo//MGU, 2000. |
2 | Lazutina G.V. Osnovi tvorcheskoy deyatelnosti jurnalista. M., Aspektpress, 2004. |
3 | Lashuk O.R. Redaktirovanie informatsionnix soobsheniy. M., 2004. |
4 | Pulya, V. 7 trendov: chto jdet novie media v 2014 godu? [Elektronniy resurs] / V. Pulya // Blog V. Pulya New_media. 2014. 9 yanvarya. URL: http://new- media.livejournal.com/115420.html. |
5 | Pulya, V. 11 navikov mnogozadachnogo jurnalista [Elektronniy resurs] / V. Pulya // jurnal «Jurnalist». 2013. 2 oktyabrya. URL: http://journalist- virt.ru/archive/2013/10/document2121.html. |
6 | Sistema sredstv massovoy informatsii Rossii. M., Aspektpress, 2003. |
7 | Tertichniy A.A. Janri periodicheskoy pechati. M., Aspektpress, 2002. |
8 | John A. Fortunato. Commercialization: Impact on media content // Blackwell Reference Online. The International Encyclopedia of Communication. URL: http://www.blackwellreference.com/public/tocnode?id=g9781405131995_chunk_g97814051 319958_ss53-1 (data obrasheniya11/12/2013 09:24). |
9 | Korotkova, E. N. Mediaportal kak sredstvo sozdaniya kachestvennogo kontenta [Elektronniy resurs] / E. N. Korotkova // Moskva. 2009. URL: http://www.dslib.net/zhurnalistika/mediaportal-kak-sredstvo-sozdanija-kachestvennogo- kontenta.html. |
10 | Korotkova, E. N. Multimediynie sredstva massovoy kommunikatsii: kontent i texnologii [Elektronniy resurs] / E.N. Korotkova//Izvestiya RGPU im. A.I. Gersena. 2008. URL: http://cyberleninka.ru/article/n/multimediynye-sredstva-massovoy-kommunikatsii- kontent-i-tehnologii#ixzz32hVKfecw. |