Мақолада тарих дарсларида ўйин методидан фойдаланишнинг амалий жиҳатлари ёритиб берилган. Муаллиф томонидан “Эстафетали беллашув” ва “Биргаликда иштирок этамиз!” ўйинлари ишлаб чиқилиб, ушбу ўйинларнинг амалиётда ўқувчиларнинг такрорлаш ва мустаҳкамлаш дарсларидаги фаоллигини оширишига доир тавсиялар таклиф этилган.
Мақолада тарих дарсларида ўйин методидан фойдаланишнинг амалий жиҳатлари ёритиб берилган. Муаллиф томонидан “Эстафетали беллашув” ва “Биргаликда иштирок этамиз!” ўйинлари ишлаб чиқилиб, ушбу ўйинларнинг амалиётда ўқувчиларнинг такрорлаш ва мустаҳкамлаш дарсларидаги фаоллигини оширишига доир тавсиялар таклиф этилган.
В данной статье освещаются практические свойства использования метода игры на уроках истории. Автором разработаны игры «Эстафетное содержание» и «Участвуем вместе», которые рекомендуются для повышения активности учащихся на практике по повторению и закреплению пройденного материала.
This article discusses the practical side of using game methods on history are lighted upon. The games “Content relay” and “Work together” are created by the author and offered recommendations in creasing the activity of the pupils at the revision and practical lessons.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Кларин М.В. Инновации в мировой педагогике: Обучение на основе использования игры и дис- куссии: Анализ зарубежного опыта. – Рига: Эксперимент, 1995. 2. Толипов Ў.Қ., Усмонбоева М. Педагогик технологияларнинг татбиқий асослари. – Т.: Фан, 2006. 3. Борзова Л.П. Дидактические игры как одна из форм организации познавательной деятельности учащихся при изучении материала на уроках истории (на материале истории России XIX в). – Дисс. … канд.пед. наук. – М., 2000. |