247

Мақолада ўқув жараёни, таълим ва касбнинг узлуксизлиги тасвирланган. Ушбу муаммо ўзбек халқ педагогикаси, хусусан, мақол, матал ва ҳикматли сўзлар асосида ёритилган. 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 29-07-2021
  • Ўқишлар сони 247
  • Нашр санаси 20-06-2020
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони142-144
Ўзбек

Мақолада ўқув жараёни, таълим ва касбнинг узлуксизлиги тасвирланган. Ушбу муаммо ўзбек халқ педагогикаси, хусусан, мақол, матал ва ҳикматли сўзлар асосида ёритилган. 

Русский

В статье описывается преемственность процесса обучения образованию и профессии. Это проблема освещается на основе народной педагогики узбекского народа в частности на базе пословиц, поговорок и мудрых изречений.

English

The article describes the continuity of the learning process, education and profession. This problem is covered on the basis of the folk pedagogy of the Uzbek people, in particular on the basis of proverbs, sayings and wise sayings.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Begmatova D.M. Professor Samarkand State Institute of Foreign Languages
Ҳавола номи
1 1. Қаюмов А., Исхоқов М., Отахўжаев А., Содиқов Қ. Қадимги ёзма ёдгорликлар. –Т.: Ёзувчи, 2000. –Б. 10
2 2. Муслимов Н.А., Муллахметов Р.Г. Касб танлашга йўллаш. Ўқув қўлланма. -Тошкент: ОЎМТВ, 2007. –173 б.
3 3. Уватов У. Донолардан сабоқлар. – Т.: А. Қодирий номидаги халқ мероси нашриёти, 1994.
4 4. М.Н.Нуритдинов. Из истории общественно-философской мысли в ХВИ-ХВИИ веках. –Т.: Ибн Сино, 1996.
5 5. (Муҳсин Умарзода. Secrets of Аvesto. // Wоrld Литературе магазине, 1997, 4th adition.)
Кутилмоқда